חדשות בארץ

תוך פחות מיממה, נאספו 470,000 שקלים עבור החייל אלאור אזריה

הוריו של אלאור אזריה פונים לציבור כדי לגייס 400 אלף שקלים למימון הוצאות המשפט. אמו של אלאור: "עזרו לי להוציא את הילד שלי הביתה"!

אא

התגייסות ציבורית למען אלאור אזריה ומשפחתו: בימים האחרונים נפתח קמפיין של מימון המונים למען החייל אלאור אזריה, אשר מואשם בכך שירה במחבל מנוטרל בחברון. גיוס ההמונים מתבצע דרך אתר  headstart, כאשר המטרה היא לגייס סכום של 400 אלף שקלים, כדי לממן את עלויות המשפט. תוצאות המשפט וגזר הדין אמורים להינתן בסוף השנה הזו או בתחילת השנה הבאה.

נכון להיום בבוקר הושג באתר סכום של למעלה מ-470 אלף שקלים, הודות לתרומות הציבור. אומנם לפי מה שהוגדר בתקנות headstart, רק במקרה והקמפיין משיג את הסכום במשך הזמן המיועד, התורמים יחויבו, אך כעת ניתן לראות שחלף יום אחד בלבד מאז שעלה הקמפיין, וכבר הוא חצה את הסכום המתוכנן.

אמו של אלאור אמרה בסרטון שמופיע בדף הקמפיין: "מאמא לאמא, אנא מכם, עזרו לי להוציא את הילד שלי חזרה הביתה. המדינה נטשה אותו. זה בן הזקונים שלי, וכבר שלושה חודשים שהוא לא אתי".

הסכום שגויס עומד להיות מועבר לעמותה שהוקמה בימים האחרונים, אשר מגדירה את עצמה כ'עמותה להגנה על חיילי צה"ל', ומטרתה סיוע משפטי ותקשורתי שיוענק ללוחמים שייקלעו לסיטואציה דומה בעת שירותם הצבאי.  "אנו שולחים את ילדינו לצבא, אך בעת מצוקה בשל פעילות מבצעית מורכבת, לא קיים שום מנגנון שמסייע להם להתמודד עם הקשיים", הסבירו מנהלי העמותה.

העמותה, אשר הוקמה על ידי עו"ד דניאל קלייזר ומנוהלת תחת פיקוח רואה חשבון ומבקר חיצוני, התחייבה לשאת בכל עלויות ההגנה של אלאור אזריה ולוחמים אחרים שהמקרים שלהם יעמדו בקריטריונים שלשמם היא הוקמה.

 

 

 

 

תגיות:בית המשפטהחייל היורהאלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה