חדשות בארץ

אמה של אסתי וינשטיין: "אסתי, את חסרה לי, קיווינו שתחזרי"

"לא ידענו שאת כל כך סובלת, שהיה לך קשה ", כותבת האם השכולה. "תמיד התקשרת להגיד לנו כמה את מאושרת וכמה טוב לך"

אא

מכתב מרגש במיוחד מתפרסם הבוקר (ראשון) ב"ידיעות אחרונות". את המכתב כותבת הסבתא, יהודית ארנשטיין, לבתה אסתי ויינשטיין ז"ל, שהתאבדה מספר שנים לאחר שיצאה בשאלה.

"אסתי יקרה", כותבת האם לבתה, "את חסרה לי כל יום, כל שעה, כל דקה. זה לא טבעי שהורים קוברים את בתם, וזה קשה. קשה מאוד. לא ידענו שכל כך סבלת, שהיה לך קשה. תמיד התקשרת להגיד לנו כמה את מאושרת וכמה טוב לך, כי כיבוד אב ואם עבורך היה מעל לכל ולא רצית לגרום לנו צער. לכן מעולם לא חשבנו לחפש את הקלפים שישאירו אותך איתנו. כשבחרת ללכת קיווינו שיבוא יום ותחזרי, התפללנו לראותך כבעבר".

האם נפרדת מבתה היקרה. "ישבנו שבעה עכשיו, ואל הבית הגיעו מאות אנשים ונשים, באו לנחם וסיפרו סיפורי מופת. סיפורים על אישה יקרה. עם לב הזהב שלך, כל הימים נתת במסירות לאנשים אחרים. לצערי לא זכינו שתישארי לצדנו. בלכתך סערה הארץ, אנו שילמנו את המחיר הכבד ביותר והלוואי שמעתה לב אחד יבין את השני".

עוד כותבת האם במכתבה: "אמרתי פעם שהיית יד ימיננו. כל יום, כל שעה, אין שבוע שלא התקשרת ואמרת: 'אבא ואמא, בואו אלינו הביתה לאכול'. כששמעת שמישהו מאיתנו מרגיש קצת לא טוב, תוך דקה היית אצלנו. חיפשת רק את הטוב לנו, האהבה שלך אלינו ושלנו אלייך בלתי ניתנת להסבר.

"אני כותבת אלייך בלב שבור, לא מאמינה שאת לא נמצאת כאן איתנו. היית אישה יפה וחכמה מאוד, אשת חסד ורחמים, הקמת בית לתפארת והיית אם מסורה ומחנכת שגידלה וחינכה את בנותיה בצורה החיובית ביותר", מספרת האם. 

את מכתבה מסיימת האם בהבטחה לבתה שאיננה: "אני מבטיחה לך שנהיה אמא ואבא לתמי שלך ונאמץ אל לבנו את בנה בדיוק כפי שביקשת, ותמיד תוסיף להיות לנו תקווה בלב, שיבוא יום שגם הם יחזרו אל דרכנו. אוהבת, אמא".

תגיות:אסתי ויינשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה