חדשות בארץ

צעיר נפגע בפיגוע ירי בגוש עציון

עוד פיגוע: צעיר נפצע בפיגוע ירי בגוש עציון ומצבו קל עד בינוני. בעקבות הפיגוע מבצע צה"ל סריקות בכפרים הסמוכים

אא

פיגוע רודף פיגוע: אתמול (מוצאי שבת) נפגע צעיר כבן שלושים באורח קל עד בינוני בפיגוע ירי שהתרחש בצומת מיצד שבגוש עציון. על אף הפציעה המשיך הצעיר לנסוע עד ליישוב תקוע, שם הוא טופל על ידי כוח רפואי צבאי שפינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. בבית החולים דיווחו כי הוא אובחן עם פציעה חודרת בגפיים ומצבו קל עד בינוני.

מחקירת האירוע התברר כי הנס היה גדול מאוד, שכן מלבד הפצוע היו ברכב גם אשתו וחמישה ילדים, ביניהם תינוקת כבת שבוע וחצי, אשר שבו משבת בה שהו באחד היישובים שבאזור. איש מהם לא נפגע, למרות שבמכוניתם הפגועה אובחנו שלושה קליעים.

בצה"ל הודיעו כי אכן זוהו פגיעות הירי ברכב ובעקבות זאת מבצעים הכוחות סריקות בכפרים הסמוכים, בניסיון לאתר את המפגעים. כחלק מכך הוטל כתר על מחנה אל ערוב ועל העיירה סעיר שבגוש עציון.

דוידי פרל, ראש המועצה האזורית, אמר בתגובה לפיגוע: "עד כאן. אינתיפאדת הבודדים יצאה להפסקה וחזרה עם נשק חם. ראש הממשלה ושר הביטחון צריכים לעשות שינוי דרמטי בשטח. לא נסכים למצב בו התושבים ביהודה ושומרון נוסעים כמו במטווח של ברווזים. חייבים לעשות שינוי ולהחזיר מיד את הביטחון לכל אזרחי מדינת ישראל".

יצוין כי מעט אחרי חצות, התקבל דיווח על ניסיון נוסף לפיגוע ירי, מכיוון קלנדיה לכוכב יעקב. במקרה זה לא היו נפגעים.

תגיות:פיגועגוש עציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה