חדשות בארץ

הכל בזכות יוזמה של אב: הנחות ענק בקניית ציוד לבית הספר

עוז ריאני, הוא אב לתלמיד בית ספר, שבסך הכל חיפש דרך יצירתית לחסוך בעלויות הציוד לבית הספר לבנו, לשנת הלימוד הקרובה. הוא לא תיאר לעצמו, כי ההיענות הגבוהה ליוזמה תוביל לפרויקט ארצי שיעניק הנחה משמעותית באזורים שונים בארץ

אא
לעוז ריאני, אב בן 40 מגבעתיים, בן שלומד בבית הספר. כדרכם של רוב ההורים, גם ריאני חיפש את הדרך הזולה ביותר כדי לרכוש לילדו מוצרי בית ספר איכותיים, בעלות הנמוכה ביותר. אלא, שלריאני היתה דרך יצירתית במיוחד:  הוא סבר, כי רכישה קבוצתית תסייע לקנייה מוזלת מול הרשתות השונות.

ריאני אמר ועשה: מהר מאוד פתח קבוצה בפייסבוק, שההיענות שלה הפתיעה אפילו אותו. בתוך פחות משבועיים, רשמה הקבוצה למעלה מ-2,000 הורים, והיום, מספר החברים בקבוצה כבר עומד על למעלה מ-12,000(!).

עם כמות כזו, החליט לפנות ישירות ליבואנים, ולעקוף את רשתות השיווק שגוזרות קופונים באמצע. "התחלתי לעשות מחקר שוק, והגעתי ליבואנים שמייבאים תיקים לילדים וציוד נוסף כמו קלמרים, מחברות ועפרונות", תיאר בראיון לאתר NRG. "ניהלתי איתם משא ומתן והצלחתי לקבל הנחות של 30 ואפילו 40 אחוזים".

כעת, גדלה היוזמה אפילו יותר, והפכה למהלך בסדר גודל ארצי: בחודשיים הקרובים צפויים להיפתח ירידים ב-19 ערים שונות(!). בירידים יימכר ציוד בית ספר איכותי בהנחות של בין 20%-40%, ביחס למחירי השוק. בירידים יימכרו בין היתר ילקוטים אורטופדיים, כלי כתיבה, קלסרים, מחברות ועוד.

לדברי ריאני, "להיות חבר בקבוצת הרכישה זו לא פעולה שדורשת מהציבור מאמץ או תשלום. זה בסך הכל אקט חברתי שנועד לעזור לכולנו להשיג את המטרה. הירידים מאורגנים יחד עם ועדי ההורים בכל יישוב, ובמהלכם נעמיד דוכן שבו נבקש מכל שמי שטרם הצטרף לקבוצה, לעשות זאת. אני מאמין שאם יהיו לנו 20 אלף חברים, נוכל בפעם הבאה להשיג הנחות עוד יותר גדולות, לגודל יש משמעות".

בין הערים בהן ייערכו הירידים, תוכלו למצוא את נתניה, רמת גן, תל אביב, רחובות, הרצליה, ירושלים והוד השרון. להורים שבינינו, מומלץ לעקוב ולהתעדכן.
תגיות:בית הספרהנחהציוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה