חדשות בארץ

פיגוע רודף פיגוע: שני פצועים בפיגוע דקירה בנתניה

שני פצועים באורח בינוני וקל נפצעו הערב בפיגוע דקירה בנתניה. הפיגוע אירע סמוך לשוק, שם היו אנשים רבים שערכו קניות לכבוד שבת

אא

פיגוע רודף פיגוע: שני פצועים באורח בינוני וקל נפצעו הערב בפיגוע דקירה בנתניה. המחבל נורה ונהרג.

 

מחבל, בן 46 מהכפר שוויכה שליד טול כרם, הגיע הערב (חמישי) לרחוב שוהם הסמוך לשוק בנתניה, כשברשותו סכין קצבים גדולה. המחבל דקר גבר כבן 40 ואישה כבת 62, באורח בינוני וקל.

 

מחקירת המשטרה עולה כי המחבל הגיע לצומת הרחובות ששת הימים-שוהם שבנתניה, דקר אזרח בפלג גופו העליון, המשיך בריצה לכיוון השוק, שם דקר אישה כבת 62. ילד שראה את המחבל דוקר את הגבר והאישה החל לצעוק "מחבל מחבל" ופתח במנוסה, כשהמחבל דולק אחריו. המחבל המשיך בריצה לתוך השוק כאשר אזרחים שהיו במקום ניסו לעצור אותו תוך השלכת חפצים עליו. לבסוף אזרח חמוש באקדח התקרב למחבל, ירה לעברו וניטרל אותו.

 

אחד העובדים בשוק נתניה סיפר ל-ynet כי באותה שעה היו בשוק אנשים רבים, שערכו קניות. "מחבל בגובה 2 מטר עם סכין קצבים, רץ תוך שהוא קורא קריאות בערבית", אמר. "פקח התחיל לרדוף אחריו, הוא קילל את הפקח ואז התחלנו שלושה חברים לרוץ אחרי המחבל. במקום היה חרדי ששלף את האקדח שלו, אמרנו לו שמדובר במחבל ושיירה בו. הוא ירה כמה פעמים והמחבל התמוטט".

 

שמעון בן דוד וגולן יוספן, המנהלים את סופר "זול למהדרין" במקום, נטרלו את המחבל באמצעות נשק שהיה בידם. בשיחה ל"בחדרי חרדים" הם שחזרו את מה שאירע. "הערבי הגיע מהצומת, התנפל באמוק על אברך, ודקר אותו כמה דקירות באמוק של ממש. האברך התמוטט במקום".

 

הם הוסיפו וסיפרו "המחבל המשיך עוד 20 מטר, הגיע מול הסופר אותו אנחנו מנהלים, ודקר אישה בפתח הסופר. לאחר מכן הוא המשיך לכיוון השוק, ואז פתחנו במרדף אחריו".

 

גולן, מנהל הסופר, פתח באש לעבר המחבל וחיסל אותו. "זה היה ממש נס. הוא בא לדקור אותנו ואז גולן רוקן עליו מחסנית. אם לא היה לנו נשק, זה יכול היה חלילה להיגמר עם נפגעים נוספים".

תגיות:פיגוע דקירהנתניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה