חדשות בארץ

זועבי הבוקר: צה"ל "רצח" 500 תינוקות בעזה

ח"כ זועבי ממשיכה לתקוף את צה"ל. בראיון הבוקר אמרה כי "רצח 500 תינוקות בעזה"

אא
חברת הכנסת חנין זועבי אמרה הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי צה"ל "רצח 500 תינוקות בעזה". זועבי הוסיפה ואמרה כי חתימה על הסכם הטרור מעיד כי ישראל פעלה שלא כשורה באירועי המרמרה. "חתמתם על הסכם שאומר שרצחתם את הפעילים הטורקים. אתם רוצחים גם אנשים בעזה. מה חדש בזה?" אמרה.

דברים אלו באים כהמשך לסערה שחוללה זועבי אמש (רביעי) על דוכן הכנסת. כזכור, בדברים שנשאה אודות הסכם הפיוס, אמרה: "אני עמדתי פה לפני שש שנים, חלק מכם זוכרים את השנאה והעוינות כלפיי, ותראו לאן הגענו. התנצלות למשפחות, של אלה שקראו להם טרוריסטים, התשעה שנרצחו, מתברר שצריך לפצות את המשפחות שלהם.

"אני דורשת התנצלות לכל הפעילים הפוליטיים שהיו על המרמרה והתנצלות כלפיי - חברת הכנסת חנין זועבי, שהסתתם נגדה במשך שש שנים", אמרה. "אני דורשת פיצויים ואני אתרום אותם למען המשט הבא, כל עוד יש מצור, צריך לארגן עוד משטים".

מהומה התחוללה במליאה, כאשר מספר חברי כנסת ניגשו לדוכן הנואמים ודרשו להוריד את ח"כ זועבי מהדוכן. ח"כים רבים דרשו מזועבי להתנצל על כך שכינתה את חיילי צה"ל "רוצחים". בתגובה, השיבה הח"כית מבל"ד: "חיילי צה"ל שרצחו, הם אלה שצריכים להתנצל".

בעקבות הדברים, סגן יו"ר הכנסת חמד עמאר הרחיק את ח"כ זועבי מהמליאה. המהומה שהתחוללה 
במליאה בעקבות דבריה של זועבי היתה כרוכה בעימותים פיזיים, ועל כן גם חברי הכנסת אורן חזן, מיקי לוי, וג'מאל זחאלקה הורחקו מהמליאה.

"דמוקרטיה מושתת על ריבונות, וזו מושתת על נאמנות בסיסית", אמר ח"כ מייקל אורן. "בלי אלה דמוקרטיה לא יכולה להתקיים. האם מישהו מטיל ספק בחיוניות של חוק ההשעיה, כאשר חברת כנסת ממשיכה לקבל משכורת מהכנסת, כשהיא קוראת לחיילי צה"ל רוצחים?!"
תגיות:עזהצה"לחנין זועבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה