פעילות הידברות

טפח מעל הקרקע: ’הידברות’ במסע תפילה לקברות צדיקים באוקראינה

'הידברות' מזמינה אותך למסע תפילה מרגש ומרומם, המלווה בשירה, ריקוד, שמחה והתעלות רוחנית

אא
בשבוע הבא ייערך מטעם 'הידברות' מסע תפילה לנשים לקברות צדיקים באוקראינה. המסע יתקיים בימים שלישי – חמישי, בתאריכים 5.7.16-7.7.2.16, בליוויה הרוחני של הרבנית חדוה לוי, ובהשתתפותו של הרב שמעון פרץ שליט"א.

מדובר במסע תפילה בקברות צדיקים, המלווה בשירה, ריקוד, שמחה והתעלות רוחנית.

לפניכם חלק מהתוכנית:

ביום שלישי, כ"ט סיוון, הקבוצה תמריא מנתב"ג ותנחת בקייב בשעות הבוקר. לאחר התרעננות קצרה, תיסע הקבוצה לציונו הקדוש של רבי לוי יצחק מברדיטשוב – סנגורם של ישראל, ולאחר מכן לקברו של הבעל שם טוב הקדוש, מייסד תנועת החסידות. לאחר תפילה בציון, תיערך במקום הפרשת חלה על ידי הרבנית חדוה לוי.

הלינה ביום שלישי בלילה תתקיים במלון "הולינס", הממוקם כשתי דקות הליכה מציונו הקדוש של הבעל שם טוב זי"ע. במקום ייערך מופע מוזיקלי של הרבנית חדוה לוי.

ביום רביעי, ל' סיוון, תגיע הקבוצה למעיין הבעל שם טוב המסוגל לרפואה. לאחר מכן תיערך נסיעה לברסלב, לציונו של רבי נתן, תלמידו של רבי נחמן מברסלב. הקבוצה תבקר גם בנהר הבוג המרשים ביופיו, שם תערוך הרבנית חדוה לוי הדרכה כיצד לערוך התבודדות והתבוננות. לאחר מכן, תמשיך הקבוצה לכיוון העיר אומן, שם ישמח את הקהל הרב שמעון פרץ במופע סטנד אפ מצחיק ומחזק.

הלינה ביום רביעי בלילה תתקיים במלון "שערי ציון", הממוקם כשתי דקות הליכה מהציון הקדוש.
ביום חמישי בבוקר תיערך תפילה בציונו של רבי נחמן מברסלב, וכן פעילות עם הרבנית חדוה לוי: סעודת אמנים, תיקון הכללי ונתינת פרוטה לצדקה. לאחר ארוחת צהריים תמשיך הקבוצה לגן סופיה, שם תערוך הרבנית חדוה לוי פעילות מיוחדת. 

בשעות הערב תמריא הקבוצה חזרה מקייב אל שדה התעופה בישראל, לאחר מסע מרומם טפח מעל הקרקע, הכולל תפילה בקברות צדיקים, ריקוד, שירה והתעלות רוחנית.
 
תגיות:קברות צדיקיםאוקראינהנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה