הורים וילדים

מרגש: בן השלוש שחולה בסרטן, רץ לאדם הזר וחיבקו

"ראיתי ילד קטן שרץ לכיוון שלי עם עיניים נוצצות, אז פתחתי את זרועותיי לקראתו והוא טיפס עליי וחיבק את צווארי", משחזר הכבאי ג'ים גריסמר. "זה היה כאילו אנחנו חברים טובים, שמכירים שנים"

אא
טראקר דיוקס, הסובל ממחלת נוירבלסטומה (סוג קטלני ביותר של סרטן, המשפיע על מערכת העצבים) - הוא רק בן 3, אך כבר חולם להיות כבאי מפורסם ומצליח, לפחות כמו אבא שלו. 

באחד הימים, לאחר שחזר עם אמו מסדרת טיפולים בבית החולים של ניו יורק - ראה דיוקס הקטן כבאי שעובר ברחוב, ובלי לחשוב פעמיים רץ אליו וחיבקו. "ראיתי ילד קטן שרץ לכיוון שלי עם עיניים נוצצות, אז פתחתי את זרועותיי לקראתו והוא טיפס עליי וחיבק את צווארי", משחזר הכבאי ג'ים גריסמר. "זה היה כאילו אנחנו חברים טובים, שמכירים שנים".

מאז, הפכה תחנת מכבי האש שבה עובד גריסמר - לבית השני של הפעוט החמוד, וצוות הכבאים מתייחס אליו כאל כוכב קטן. "הוא החבר הכי טוב שלנו, ואנחנו שמחים שהוא כאן איתנו. הוא נותן לנו כוח לעבודה הקשה, וממלא את ליבנו בשמחה", אמרו הכבאים. 

ואם כבר בשמחה עסקינן, בתוך יומיים בלבד מאז שפגש דיוקס בחברים החדשים שלו, חל שיפור מדהים במצבו. עד כדי כך שבתוצאות הבדיקות האחרונות שלו - הגידולים שהיו לו במוח ובבטן -  נעלמו כלא היו!
תגיות:ילדיםסרטןחלומותכיבוי אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה