חדשות בעולם

"היום אני מבינה איזו טעות איומה עשיתי, כשלא חיסנתי את בני"

אם שויתרה על החיסון נגד אבעבועות רוח, העלתה לפייסבוק תמונה מחרידה של בנה התינוק שחלה במחלה - כדי להזהיר הורים אחרים מלקיחת הסיכון המיותר. "הייתי מעדיפה ללדת בלי אפידורל, מאשר לקבל אבעבועות רוח. זו מחלה נוראית", כתבה

אא
דבר לא הכין את קיילי בורק מארה"ב, לסיוט שעברה כאם טרייה לאלייג'ה - בנה בן ה-11 חודשים, שחלה באבעבועות רוח, לאחר שסירבה לחסנו. על ההחלטה שלא לחסנו, אותה קיבלה קיילי בכובד ראש - כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כך: "כשהילד הקטן והמסכן שלי חלה באבעבועות רוח, בעיניי הוא היה צעיר מדי בשביל לקבל חיסון. היום אני משלמת על כך ביג טיים".

לצד תמונתו המחרידה של אלייג'ה, שפניו וגופו מלאים בפצעים וחטטים מדממים, הוסיפה קיילי לתאר את הטעות הגדולה שעשתה, וכך כתבה: "היבלות כיסו את גופו, וגרמו לזיהום קשה שמעמיד את חייו של בני בסכנה. גם אני נדבקתי במחלה, ותאמינו לי - הייתי מעדיפה ללדת בלי אפידורל מאשר לקבל את המחלה הזו, למרות שבסופו של דבר יצאתי ממנה בשלום.

"היום אני מבינה איזו טעות איומה עשיתי, כשלא חיסנתי את בני. אם למבוגרים זה כואב, אז מה מרגישים תינוקות חסרי אונים שכואב להם והם לא יכולים לעשות דבר בנדון? בשורה התחתונה, אם אתם לא מחסנים את הילדים שלכם - אתם עושים טעות שתעלה לכם ביוקר. אני שילמתי מחיר כבד, אל תהיו כמוני".
תגיות:פייסבוקרפואהחיסוןאבעבועות רוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה