חדשות בארץ

הנהג לקה בלבו, איבד שליטה על הרכב והתנגש במסעדה. שלושה נהרגו

אסון בתל אביב: הנהג איבד שליטה על רכבו כתוצאה מהתקף לב והתנגש ברכב

אא
אסון קשה בתל אביב: שלושה הרוגים ומספר פצועים כתוצאה מהתנגשות כלי רכב במסעדה.

מנשה רז ז"ל (47), שסעד במסעדה עם בני משפחתו, הוא אחד ההרוגים בתאונה. משפחת רז: מנשה, רעייתו שרונה ושלושת ילדיהם הגיעו למסעדה יחד עם משפחת אחותה של שרונה, רויטל. בעלה של רויטל הלך עם בנו הבכור של מנשה להביא את הרכבים. שאר בני המשפחה המתינו ליד המסעדה וחלקם ישבו על ספסל. בשעת התאונה, עמד מנשה בגבו לכביש ושוחח בטלפון, מבלי שהיה לו סיכוי לראות את המכונית הדוהרת שפגעה בו בעוצמה.

בתו של מנשה ז"ל, לינוי בת ה-22, נפצעה באורח בינוני. דודתה, רויטל בת ה-25, נפצעה אף היא באורח בינוני. חמישה סועדים נוספים נפצעו באורח קל.

הרוג נוסף בתאונה הוא אזרח אמריקני בשם אלן לנדאו ויינקרנץ, וכן נהג הרכב –בן 41 מרעננה. מחקירת האירוע עלה כי נהג הרכב, ככל הנראה, לקה בלבו במהלך הנהיגה. כתוצאה מהתקף הלב, איבד שליטה על רכבו והתנגש במסעדה, הממוקמת בצומת הרחובות בן יהודה ואידלסון.

עומר לביא, אחד מבעלי המסעדה, סיפר לגלי צה"ל על התאונה הקשה: "קיבלתי הודעה על כך ויצאתי לשם. ראיתי את כולם עוד בשוק. ראיתי רכב שכל החזית שלו מעוכה שהתנגש בעמוד ביטחון ועמוד תמיכה של המסעדה. היה הרבה מאוד דם, עובדים שהיו בשוק. בהתחלה אנשים חשבו שמדובר בפיגוע. היו הרבה צעקות. שמעו את הבום וחשבו שאולי מדובר בפיגוע דריסה. רק אחרי כמה דקות הבינו מה קרה".

הציבור מתבקש להתפלל לעילוי נשמותיהם של ההרוגים ולהחלמתם של הפצועים.
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה