חדשות בארץ

הרצוג: אם בנט יתפטר – נשקול כניסה לקואליציה

יו"ר "המחנה הציוני" ח"כ יצחק הרצוג אמר כי במידה ונתניהו יוציא את הבית היהודי מהממשלה, ייתכן ומפלגתו תצטרף לקואליציה

אא

המשא ומתן יחודש? יו"ר "המחנה הציוני", ח"כ יצחק הרצוג, אמר כי מפלגתו תשקול כניסה לקואליציה, כאשר נתניהו יוציא את הבית היהודי מהממשלה.

גם ח"כ שלי יחימוביץ, שתקפה בעבר את המו"מ בין הרצוג ונתניהו, אמרה כי "אם יהיה מהלך מדיני מעשי, לא בדיבורים, הסיפור הפוליטי יכול להיפתח מחדש". יחימוביץ הוסיפה כי "בכל הזדמנות לדרמה אמיתית, אדאג שלא נחמיץ אותה".

בתוך כך, שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מציב קווים אדומים לנתניהו. "נפיל את הממשלה על כל דבר שיוביל לחלוקת ארץ ישראל. נילחם נגד זה", אמר בנט.

הדברים נאמרו בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות". "לא תקום פה מדינת פלסטין, אעשה הכול כדי למנוע זאת. אנחנו בממשלה שבקווי היסוד שלה אין מדינת פלסטין. כל עוד אנחנו פה, לא תקום מדינת פלסטין על כביש 6, חמש דקות מכפר סבא, לא יחלקו את ירושלים".

במט הוסיף ואמר: "זה לא סוד שיש מחלוקות. לא צריך לוותר על סנטימטר אדמה, אני לא מבין מה הדיבורים האלה. אין לי בעיה עם ועידה אזורית אם היא מסתכלת על דברים יותר רחבים".

בהתייחסו למפלגת המחנה הציוני, אמר בנט כי תומך בהרחבת הממשלה, אך ללא שינוי קווי היסוד. "צריך להרחיב את הממשלה. הייתה פה ממשלה מקרטעת", אמר. "אני לא מחרים את המחנה הציוני. אני מוכן להכניס כל מפלגה, כל עוד העקרונות של הממשלה לא משתנים".

תגיות:נפתלי בנטיצחק הרצוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה