חדשות בארץ

אסון באשדוד: פעוט נשכח ברכב ומת

פעוט בן שנה ושלושה חודשים נשכח ברכב באשדוד למשך מספר שעות. כוחות מד"א נאלצו לקבוע את מותו

אא

פעוט בן שנה ושלושה חודשים נפטר היום (שני), לאחר שנשכח ברכב למשך מספר שעות. אביו של הפעוט, שהגיע רק כעבור מספר שעות לרכב, מצא את בנו מוטל בו כשהוא ללא הכרה. כוחות מד"א שהוזעקו לזירה ניסו לבצע פעולות החייאה בפעוט במשך זמן מה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

בני מנלה, מתנדב ביחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח, הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר, וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו, לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

חקירה נפתחה במשטרה לבדיקת נסיבות האירוע.

הטמפרטורה ברכב סגור מגיעה ל-50 מעלות צלזיוס ויותר, גורמת להתייבשות, למכת חום ולמוות. מחקר שנערך בארצות הברית מצא כי באוכלוסייה שנבדקה, רוב מוחלט של מקרי המוות עקב מכת חום ברכב הם של ילדים מתחת לגיל 4. כרבע ממקרי המוות הם של ילדים שנכנסו בעצמם לרכב לא נעול, ושאר המקרים הם של ילדים שמתו עקב שכחה. מתוך מקרי השכחה, כ-27% היו מקרים בהם הנהג תכנן להשאיר את הילד ברכב לזמן קצר בלבד, אך לבסוף הילד נשאר ברכב זמן רב. 3/4 מהמקרים אירעו בעונת הקיץ, וכרבע בשאר עונות השנה. 82% מהמקרים היו של ילדים שהושארו ברכב לפחות שעה.

תגיות:אליהו וינגוטפעוטרכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה