חדשות היום

דרמה: יעלון הודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים

בעקבות צירופה של מפלגת 'ישראל ביתנו' לממשלה, ו"התנהלותו של ראש הממשלה", הודיע יעלון כי הוא מתפטר

אא

בקרית הממשלה יתקיים היום (ראשון) טקס הפרידה משר הביטחון, משה יעלון, שהודיע כי הוא מתפטר מהחיים הפוליטיים. יעלון עוזב את תפקידו, עוד בטרם נחתם ההסכם הקואליציוני עם ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו', הצפוי לכהן כשר הביטחון.

בפרישתו של יעלון עוד בטרם נחתם ההסכם הקואליציוני, חוסך יעלון את הטקס, במהלכו הוא אמור להעביר את התפקיד בצורה מסודרת וטקסית. בכך מביע יעלון את מורת רוחו מהתנהלותו של ראש הממשלה.

במהלך מסיבת עיתונאים, אמר יעלון "הודעתי לראש הממשלה כי בעקבות התנהלותו בהתפתחויות האחרונות, ונוכח חוסר האמון, אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת, ונוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים".

יעלון הוסיף "לצערנו הרב, השתלטו על מדינתנו ותנועתנו גורמים קיצוניים. לא הייתי מוכן להקריב אינטרסים לאומיים לטובת צרכים פוליטיים". בסוף דבריו ציין יעלון כי בכוונתו לחזור ולהתמודד על הנהגת המדינה.

במהלך היום יימשך המו"מ הקואליציוני בין נציגי הליכוד ו'ישראל ביתנו'. מסתמן כי ההסכם בין הצדדים ייחתם לכל המאוחר מחר (שני) בשעות הבוקר וחבר הכנסת ליברמן ייכנס לתפקיד שר הביטחון ביום שלישי.

עד לכניסתו של ליברמן לתפקיד שר הביטחון, יכהן ראש הממשלה גם בתפקיד זה. נתניהו יהיה זה שיעביר את שרביט הנהגת המשרד לידיו של שותפו הקואליציוני החדש, אביגדור ליברמן.

תגיות:משה יעלוןממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה