חדשות היום

המגעים לממשלת אחדות נמשכים

נמשכים המגעים להקמת ממשלת אחדות. במחנה הציוני תוקפים את ה"זחילה לממשלת נתניהו"

אא

נמשכים המגעים להקמת ממשלת אחדות. יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג, שוקל לכנס את ועידת מפלגת העבודה בשבוע הבא, כדי לאשר את הכניסה לממשלה. אמש הודיעו 18 ראשי סניפים של מפלגת העבודה ברחבי הארץ כי הם תומכים בכניסה לממשלה.

הבוקר פורסם בחדשות ערוץ 2 כי נתניהו והרצוג צפויים להיפגש שוב בניסיון להגיע לעמק השווה, כשנתניהו דורש מהרצוג גוש של לכל הפחות 10-12 ח"כים שיתמכו בממשלה בהצבעות השונות. ב'מחנה הציוני' תוקפים את הרצוג על מה שמוגדר על ידם כ"זחילה לממשלת נתניהו".

גורם הבקיא במגעים אמר ל'ישראל היום' כי "הרצוג דורש שורה של דרישות על מנת להציג את ההסכם כהישג עבור חברי מפלגתו, אולם ראש הממשלה, שאמנם מעוניין להרחיב את הממשלה, לא מוכן לשנות את קווי היסוד או להקפיא בנייה ביהודה ושומרון כתוצאה. יש ממשלה מכהנת שיכולה להחזיק מעמד עוד הרבה זמן, ולכן על הרצוג יהיה להבין שייאלץ להתגמש בדרישות."

ח"כ דוד ביטן התייחס הבוקר (שלישי) לאפשרות ששר הביטחון יעלון יאלץ לעזוב את תפקידו בעקבות התרחבות הקואליציה, ואמר לגלי צה"ל כי "אם ישראל ביתנו תצורף לקואליציה, שר הביטחון יעלון יועבר מתפקידו למשרד החוץ". ביטן הוסיף כי הצטרפותה של המחנה הציוני לממשלה, "ייתן יציבות לממשלה ולכנסת".

תגיות:ממשלת אחדותממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה