חדשות היום

הרצוג: "הדלת נסגרה. לא אכנס לממשלת נתניהו"

יו"ר המחנה הציוני מבהיר כי לא ייכנס לממשלת נתניהו: "הפרק הזה תם ונשלם. אתה שבוי בידי הקיצוניים ביותר, ואנו ניאבק בך ובהם"

אא
יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, צייץ הבוקר (שני) בחשבון הטוויטר שלו כי לא ייכנס לממשלת נתניהו: "נתניהו, במענה לפניותיך בימים האחרונים לחידוש המו"מ על הצטרפותנו לממשלתך, אני רוצה להבהיר בפומבי מה שאמרתי לך בעל פה: הדלת נסגרה", כתב הרצוג.
"הפרק הזה תם ונשלם. אתה שבוי בידי הקיצוניים ביותר ואנו ניאבק בך ובהם", הוסיף הרצוג, תוך שהוא רומז לצירופה הקרוב של ישראל ביתנו לקואליציה.
ציוץ זה בא בתגובה לאמירותיו של ראש הממשלה אתמול (ראשון). לפיהן, הוא שומר אצלו את תיק החוץ, על מנת להשאיר את הדלת פתוחה לצירופה של מפלגת העבודה לממשלה, "עוד לא אבדה תקוותנו לצרף את המחנה הציוני לממשלה", אמר נתניהו.
"מלכתחילה, כשהקמנו את הממשלה, אמרתי שהכוונה שלי היא להרחיב את הממשלה. 61 זה יותר טוב מ-59, אבל ממשלה רחבה ככל האפשר זה הדבר החשוב ביותר למדינת ישראל. אנחנו בעיצומם של מהלכים להרחבת הממשלה. אני חושב שקואליציה רחבה יותר תעזור לנו לעמוד באתגרים רבים שמולנו, וגם לנצל הזדמנויות", הוסיף ראש הממשלה.
"אני רוצה להבהיר, שהממשלה הרחבה תמשיך לחתור לתהליך מדיני עם הפלסטינים, ונעשה זאת תוך כדי הסתייעות בגורמים באזור", סיים נתניהו את דבריו.
 
תגיות:ממשלהקואליציהיצחק הרצוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה