חדשות בארץ

משפטו של החייל: התביעה תגיש בתוך שבוע הצעת גישור

משפטו של החייל היורה מחברון, אלאור אזרייה נפתח הבוקר. תגובת החייל תימסר בעוד שבועיים

אא

הבוקר (שני) נפתח משפטו של אלאור אזרייה, המואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. במהלך המשפט, ביקשו סנגוריו של החייל לדחות בחודש את מסירת תגובתם לכתב האישום נגד אזרייה. לטענתם, לא הועבר אליהם מלוא חומר החקירה בעניינו של אזריה, וכי החומר שהגיע, הגיע "טיפין טיפין", כהגדרתם.

כתגובה, ביקש התובע לדחות את הבקשה, ודרש כי התגובה לכתב האישום תינתן באופן מיידי. סנגורו של החייל, עו"ד כץ, טען בתגובה כי "יש פה טביעות אצבע גסות של גורמים בכירים תוך מתן הנחיות לתביעה. זו תביעה לא עצמאית. ניתנו הנחיות ברורות לתביעה הצבאית לעשות משפט בזק, כדי להוריד את העניין מסדר היום הציבורי".

אלאור עזריה (צילום: פלאש 90)אלאור עזריה (צילום: פלאש 90)

נשיאת בית הדין הצבאי ביפו, אל"מ מאיה הלר, השופט הצבאי סא"ל כרמל וואהבי והשופט סא"ל יוגב יפרח, הורו לתביעה להגיש תוך שבוע תשובה להצעת גישור בתיק. בעוד הסנגור השיב כי הם "פתוחים לכל הצעה של בית הדין", השיב התובע כי "אנחנו צריכים לשקול את ההצעה".

בהמשך המשפט, הוקרא כתב האישום לחייל. השופטים העניקו ארכה של שבועיים לסנגוריו של אזריה, לצורך מתן תגובה לכתב האישום. התביעה תשיב עוד השבוע את תגובתה להצעת בית הדין לצדדים לפנות להליך של גישור פלילי.

תגיות:החייל היורהמשפט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה