להתחזק מכל הלב: ראיון עם קרלה סבג

קלרה סבג, כוכב נולד במיל´, מדברת על ההצלחות, הכישלונות ובעיקר על הסינגל החדש 'להתחזק' המביע את רצונה להתקרב ליהדות

אא
קלרה סבג, 18, מבת ים, נולדה בקנדה ועלתה לארץ בגיל 5. מגיל צעיר הביעה משיכה לעולם המוזיקה, והשתתפה בפרויקטים שונים. לפני שנה וחצי השתתפה גם בכוכב נולד, והודחה בשלב מאוחר יחסית. קשה שלא לשים לב עד כמה מדובר בבחורה נחושה, שלא מוותרת לעצמה ומוכנה ללכת רחוק בעקבות החלום שלה.
אבל עם כל ההצלחה המסחררת לה היא זוכה, נשמע גם שקלרה לא מוותרת על הקול השני בתוכה, זה שמחפש קרבת אלוקים. "אני מאז ומעולם שומרת כשרות וחגים למיניהם", היא מספרת. "חלק מבני המשפחה שלי גם שומרים שבת ויש לי אפילו אחות חרדית. אני כבר המון זמן רוצה מאוד לשמור שבת, אבל קשה לי מאוד. לא יודעת למה אני מתלבטת בעניין הזה יותר מדי".
"כמוזיקאית, שהחלה את דרכה בגיל צעיר מאוד", נזכרת קלרה, "בהופעות בטקסים בבית הספר ובאירועים משפחתיים ומאוחר יותר גם בתחרויות למיניהן, תמיד הערכתי את הזמר איציק שמלי, מוזיקאי מצליח בעצמו. לפני כמה חודשים, האמרגנית שלי החליטה ליצור איתו קשר כדי לבקש ממנו שיכתוב עבורי, ואיציק היה המום. הוא אמר לה שגם הוא מאוד אהב את הסגנון שלי, כשראה אותי מופיעה ´בכוכב נולד´, וחשב לעבוד איתי ושזה ממש צירוף מקרים. בהמשך נפגשנו וסיפרתי לו שאני רוצה שהוא יכתוב לי ´שיר נשמה´, ומה יכול להיות שיר עם נשמה ענקית, אם לא שיר לבורא עולם? איציק כתב עבורי את השיר ´להתחזק´, ואיך שהוא ניגן אותו על הפסנתר, אחרי ששמעתי רק שתי שורות מהשיר, עצרתי אותו ואמרתי לו שזה זה. בלי לשמוע עד הסוף אפילו. הוא הסתכל עליי ואמר: ´חכי רגע, תשמעי עד הסוף, אולי לא תאהבי בכלל?´, אבל אני כבר הרגשתי איך הנשמה שלי מתעלה מהשיר הזה ואיזה אנרגיות טובות הוא מכניס בי, כך שמיד אמרתי לו שזה זה. ממש התחברתי אליו. אני יכולה להגיד שהשיר הזה ממש משקף אותי מבפנים. אני מאוד מחוברת אליו".
בשיר ´להתחזק´ מגוללת קלרה דיאלוג של בחורה שרוצה מאוד להתחזק ולדעת שגם לה יש מקום בין מיליוני אנשים שבורא עולם משגיח עליהם, ובכל שורה מבקשת מחדש להתחזק. היא מציינת שמילות השיר אינן זרות לה, ושהיא למעשה ממש חיה אותן יום יום. "מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד דיברתי עם בורא עולם, ממש מגיל צעיר. אני יודעת שהכל ממנו - גם הדברים הרעים שקורים לי, ושהכל לטובה. אני ממש מאמינה בלב שלם. הקב"ה הולך איתי תמיד, אין לילה שאני עוצמת עיניים לפני שאני מדברת איתו. אני תמיד מרגישה שהוא שומר עליי, ומאמינה שיעזור לי להתחזק וללמוד מטעויות, כמו שאני מבקשת בשיר".
תגיות:קלרה סבגכוכב נולדבעלות תשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה