סגולות

סגולה נפלאה לשידוכים מהמקובל הרב יעקב עדס

המקובל הרב יעקב עדס שליט"א חשף סגולה נפלאה לשידוכים: לימוד ושינון יומיומי של פרק כ"ה מספר מסילת ישרים. רווקים ורווקות, היכונו. הישועה שלכם בפתח

אא

מי משלם היום על אתרי הכרויות? הירשמו עכשיו לאתר שבע ברכות – הכרויות לדתיים בחינם. הפעילות חינמית לחלוטין. יותר מ-30 אלף מנויים ומנויות מחכים לך!

במסגרת שיעור שמסר המקובל הרב עדס על פרשת חיי שרה, חשף סגולה נדירה לשידוכים, שידועה לו מזה שנים, וכך אמר: "המסר המרכזי שאנו למדים מפרשת חיי שרה, כשאליעזר עבד אברהם הולך למצוא שידוך ליצחק, הוא רואה שהכל תלוי בה' יתברך ולכן על כל פרט ופרט הוא מתחנן לה', מודה לה', מזכיר את ה', משתחווה לה', הכל הכל עם ה' יתברך. 

"זה דבר שהוא נכון לכל החיים, אבל בפרט יש ללמוד מהפרשה את העובדה שזה קשור לשידוכים. אני רגיל לומר כבר הרבה שנים שיש סגולה גדולה לענייני שידוכים להיות רגיל בלי נדר ללמוד כל יום, את תוכן הדברים של ספר 'מסילת ישרים' בפרק כ"ה". לדברי הגאון הרב עדס, בספר מסילת ישרים יש 26 פרקים, כמניין שם הוי"ה, ופרק אחד לפני אחרון, פרק כ"ה, הוא סגולה גדולה לענייני שידוכים - הן לנשים והן לגברים. 

"תוכן הפרק כולל שני חלקים: הראשון הוא שה' יתברך נמצא בכל מקום, אנחנו מולו ועל ידו כל הזמן. השני - לדעת שכל פרט הכי קטן במעשים שלנו, עתיד לבוא לפני הדין לפני מלך מלכי המלכים הקב"ה".

וזהו נוסח המסילת ישרים, פרק כ"ה (דרך קניית היראה):

זכיתם לראות ישועה בזכות הסגולה הנפלאה הזו? שתפו אותנו בסיפור הישועה שלכם וכתבו למייל shira@htv.co.il

מי משלם היום על אתרי הכרויות? הירשמו עכשיו לאתר שבע ברכות – הכרויות לדתיים בחינם. הפעילות חינמית לחלוטין. יותר מ-30 אלף מנויים ומנויות מחכים לך!

תגיות:סגולהשידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה