חדשות בארץ

ניקתה לפסח – ונתקעה מחוץ לחלון בקומה ה-18

מנקה בשנות החמישים לחייה, הגיעה כדי לנקות בית בקומה ה-18, אולם תוך כדי ניקיון החלונות בבית – מצאה את עצמה מחוץ לחלון הנעול, כשאיש אינו שומע אותה. בהשגחה פרטית, שכנה שיצאה לעשן במרפסת ממול הבחינה בה וסייעה לה להיחלץ

אא

בשכונת נווה גן בפתח תקווה התרחשה אמש דרמה, כאשר מנקה בשנות החמישים לחייה, הגיעה כדי לנקות בית בקומה ה-18, ובמהלך ניקיון החלונות, מצאה את עצמה על אדן החלון הצר, כשהיא נעולה מחוץ לו.

בהשגחה פרטית, שכנה המתגוררת בקומה ה-16 בבניין ממול, הצופה אל הדירה האמורה, שיצאה באותה העת למרפסת ביתה כדי לעשן, הבחינה נדהמת במנקה, שעמדה על אדן החלון והביטה למטה.

השכנה, נעמי מנור, החלה לתקשר עם האישה באמצעות תנועות ידיים, כיוון שבשל המרחק בין הבניינים לא יכלה לשמוע אותה, והבינה כי המנקה נתקעה מחוץ לחלון, שננעל עליה מבלי שאיש מבני הבית הבחין בכך, ומיהרה להיחלץ לעזרתה.

"היא עמדה ללא יכולת להיכנס פנימה," שחזרה אמש מנור. "באינסטינקט הראשוני צילמתי אותה ותוך כדי התחלתי לתקשר אתה בידיים כי מפריד כביש בין הבניינים שלנו והיה לי ברור שהיא לא תשמע אותי. כך הבנתי שהיא יצאה לנקות את החלון וננעלה. תוך כדי שהיא דיברה איתי, היא ניסתה גם לדפוק על חלון הסלון כדי שמישהו מבפנים ישמע אותה ויפתח".

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

אולם למרות ניסיונותיה, איש בבית לא שמע את המנקה, ומשכך מיהרה מנור להזעיק את המשטרה ולתדרך את האישה שלא תנסה להיחלץ לבד, שכן מדובר בסכנת חיים. "ירדתי בריצה ותוך כדי התקשרתי למשטרה", תיארה מנור. "שכן פתח לי הלובי, טסתי לקומה 19 ודפקתי בטירוף על הדלת. פתח לי ילד קטן, ישר רצתי החוצה למרפסת, לא ראיתי כלום - הלב שלי נפל, התחלתי לרעוד. צעקתי והיא צעקה אלי בחזרה: 'אני בקומה למטה'".

מנור הנסערת, מיהרה לרוץ לקומה ה-18, ואז שוב דפקה על אחת הדלתות, עד שנערה בת 13 פתחה לה, ואז נכנסה בריצה אל הבית, פתחה את החלון ומשכה את האישה פנימה. "רעדתי כולי. היא חיבקה ונישקה אותי. שאלתי מה עבר לה בראש כשיצאה לנקות חלון בקומה ה-18".

מאוחר יותר, כשהשוטרים שהזעיקה הגיעו למקום, אמרה להם מנור: '"לכו תצילו אנשים אחרים, אותה אני כבר הצלתי'", ואז מתארת שכמעט "התמוטטתי מרוב טירוף".

בתגובה לאירוע, ביקשה מנור להדגיש כי "כלום לא שווה אם זה מסכן את החיים שלנו, גם לא ניקיונות לפסח".

תגיות:ניקיון פסח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה