חדשות בארץ

שערורייה: המחבל שרצח את אברהם חסנו – לא יואשם ברצח

אמש הודיעה הפרקליטות הצבאית לבני משפחת חסנו, כי החליטה לייחס בכתב האישום למחבל שדרס למוות את אביהם עבירות של הריגה ולא של רצח. בנו של הנרצח: "המשפחה שלנו נלחמה כדי שיכירו בנו כמשפחה נפגעת פעולות איבה. עכשיו אנחנו עוברים את זה שוב בכך שמתכוונים להאשים אותו בהריגה ולא ברצח"

אא

אמש קיבלו בני משפחתו של הנרצח אברהם חסנו הי"ד הודעה מהפרקליטות הצבאית, לפיה המחבל שרצח את אביהם, יואשם במסגרת כתב האישום המתרקם נגדו, בעבירות של הריגה ולא ברצח.

כזכור, חסנו נרצח לפני כחמישה חודשים בדריסה, לאחר שיצא מרכבו אל מול מחבלים פלסטיניים, שעה שחסמו את רכבים שנסעו בכביש הסמוך לחברון. מיד לאחר מכן, נדרס למוות בידי נהג משאית פלסטיני שנסע בנתיב המקביל. לאחר הדריסה, נמלט הנהג מהמקום, אולם נעצר מספר שבועות לאחר מכן בידי הביטחון המסכל הפלסטיני, שהעביר אותו לרשות ישראל.

(אברהם חסנו הי"ד; צילום: דוברות מועצת קרית ארבע)(אברהם חסנו הי"ד; צילום: דוברות מועצת קרית ארבע)

בני המשפחה קיבלו את ההודעה בזעזוע, וטענו כי מדובר בשערורייה של ממש. "לא ייתכן שהמחבל שדרס ורצח את אבא שלי יואשם רק בהריגה ולא ברצח", התבטא בנו של הנרצח, מידד חסנו בשיחה עם אתר Ynet.

עוד הוסיף, כי "המשפחה שלנו נלחמה כדי שיכירו בנו כמשפחה נפגעת פעולות איבה. עכשיו אנחנו עוברים את זה שוב בכך שמתכוונים להאשים אותו בהריגה ולא ברצח. אנחנו פשוט המומים, זה לא ייתכן. המחבל הזה בא לרצוח את אבא שלי".

זאת, מאחר שבתחילה סירב משרד הביטחון להכיר בחסנו כנפגע פעולת איבה, לאחר שטען כי מדובר בתאונת דרכים ולא ברצח. מאוחר יותר, הודיע המשרד כי לאחר חקירה שערך בנושא, מדובר בפיגוע, ועל כן חסנו ז"ל יוכר כנפגע פעולות איבה. משפחתו של חסנו, כבר הודיעה כי בכוונתה לערב בימים הקרובים גורמים רלוונטיים שונים, בכדי לשנות את סעיף האישום המקומם, ולהוציא את האמת בדבר נסיבות מותו של אבי המשפחה לאור.

תגיות:מחבלמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה