תרבות יהודית

הסרת קעקועים - הגיע הזמן להפטר מהקעקוע!

היהדות אוסרת כתובת קעקע בכל מקום בגוף, בין מקום גלוי ובין מקום מכוסה. אז מה עושים אם טעינו ועשינו קעקוע בעבר? איך להסיר קעקועים?

אא

המילה קעקע מופיעה בתנ"ך באיסור ההלכתי על עשיית כתובת קעקע, והוא אחד מתרי"ג מצוות המופיע בספר ויקרא יט,כח: "וְשֶׂרֶט לָנֶפֶשׁ לֹא תִתְּנוּ בִּבְשַׂרְכֶם וּכְתֹבֶת קַעֲקַע לֹא תִתְּנוּ בָּכֶם".

האם ניתן להיפטר מהקעקוע, ובאיזה דרכים כדאי לעשות זאת?

לבעלי תשובה רצון עז להסיר את הקעקועים, הן בגלל שמדובר במזכרת עוון והן כי זהו סימן חברתי לשינוי הגדול שהם עוברים.

תחום הסרת הקעקועים התפתח מאוד בשנים האחרונות, בעקבות הצורך והביקוש. בעבר, מי שרצה להסיר קעקוע היה צריך לעבור מסכת עינויים, ולא תמיד היו התוצאות מושלמות. מאז הטכנולוגיה התקדמה מאוד, וקל יותר להסיר קעקועים באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת.

היום ניתן, בדומה להסרת שיער ולטיפולים נוספים בשיטת הלייזר, להיפטר מהקעקוע בקלות, ללא כאב וללא שיוותר סימן!

א', שזכה להפטר מהקעקוע, מספר: "שנים הסתובבתי אחרי התשובה עם הקעקוע, עול שנשאתי מידי יום על גופי. בכל פעם שהלכתי למקווה - הקעקוע לא הפסיק להפריע לי. בטיול בצפון עם הילדים או בבריכה, הקעקוע היה תזכורת ומקור לחשש. מי מסתכל? מה לענות לילדים? כששמעתי על הטכנולוגיה החדשה של בסט לייזר​ להסרת קעקועים, ידעתי שזה הפתרון שלי!​ זו הדרך להשלים את התהליך הפנימי שעשיתי, גם מבחינה חיצונית. סוף סוף לא רק להרגיש בדרך הנכונה, אלא גם להיראות כך". 

א' הסיר את הקעקוע שלו ברשת מרפאות "בסט לייזר קליניק", באמצעות טכנולוגיית "העין החכמה", המאפשרת הסרת קעקועים בגדלים ובגוונים שונים, תוך הימנעות מהשארת צלקות ושמירה על העור בתהליך בטוח וקל, מספר עוד: "בסט לייזר קיבלו את פניי באדיבות, הבינו את החששות והצרכים שלי, הבינו את המורכבות ואת הרגישות לנושא, והסירו את הקעקוע בשני טיפולים קצרים. הרגשתי שעול כבד הוסר מכתפיי. זה מצחיק שהתחושה כל כך חזקה אחרי ההסרה, אבל זה נכון!".

בסט לייזר נוסדה במטרה לספק שירותי הסרת קעקועים וטיפולים קוסמטיים באמצעות לייזר. בעזרת טכנולוגיית הלייזר החדישה של הקליניקה הם מסירים קעקועים, איפור קבוע, פיגמנטציה, נשמים, נימי דם, נקודות חן ועוד.

בנוסף מטפלת הקליניקה בבעיה הנפוצה של פטרת הציפורן.

הניסיון, המקצועיות והטיפול המסור בכל לקוח בתחום הטיפולים הקוסמטיים במשך השנים, הפך את הקליניקה לאחת המובילות בתחום. כל הטיפולים מתבצעים בליווי ובשיתוף גורמים רפואיים ורופאי עור.

רשת האינטרנט מלאה בשאלות רב בנושא. רבנים רבים תומכים ומעודדים את הסרת הקעקועים, במיוחד בשיטה בה משתמשים בבסט לייזר. הרשת  מבטיחה 100% אחריות על הסרת הקעקוע – כך שתוכלו להסיר לא רק את הקעקוע, אלא כל דאגה מלבכם.

בבסט לייזר תעבור אפיון צרכים, על מנת לבחור בצורה מיטבית את שיטת ההסרה המתאימה לך. אורכו של תהליך הסרת הקעקועים והצלחתו משתנים בהתאם לסוג העור, צבעו, יכולת העור להחלים וכן סוג הקעקוע בפרמטרים של גודל, מיקום, עומק וריכוז הצבע; בנוסף לכך, בבסט לייזר נעשה שימוש בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת ביותר.

אמנם אין הלכה המחייבת הסרת קעקוע שנעשה לפני החזרה בתשובה, וכי מהרגע בו זכית לחזור בתשובה מלאה, הכל נשתנה במהותך. ואם בעולם העשייה ישנו קעקוע כלשהו בגופכם, הרי שבעולמות העליונים יותר אין זכר לקעקוע, והגוף נקי וחלק כתינוק.

אך רבים בוחרים, בשביל ההרגשה הטובה, להשתמש בטכנולוגיה שפותחה, ובעיקר בזכות אחוזי ההצלחה הגבוהים – זוכים להרגיש את ניקיון הגוף גם בעולם הזה.

קליניקת בסט לייזר: 050-2920576

 

תגיות:קעקועיםקעקוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה