חדשות בעולם

אזהרת מסע לקראת החג: "הימנעו מלמשוך תשומת לב"

המטה ללוחמה בטרור מפרסם אזהרת מסע חריגה לטסים לחו"ל: הימנעו מהתבלטות בשדות תעופה, מרכזי קניות ובתי מלון

אא

המטה ללוחמה בטרור פרסם אתמול (שלישי) אזהרת מסע לישראלים הטסים לחו"ל. "אזהרות המסע מבוססות על מידע מוצק ומהימן, אשר משקף איום ממשי, בהסתמך על תמונת המודיעין, לתקופה הנתונה", נכתב בהודעה.

ההודעה מגיעה על רקע הפיגועים הקשים שהתרחשו לאחרונה באירופה. "על רקע עלייה ברף התעוזה של פיגועי הטרור ברחבי העולם (מאפייני הפיגועים והיקפם) מצד ארגוני הג'יהאד העולמי ובראשם דאע"ש (ובמוקד איסטנבול, 19 במרץ; בריסל 22 במרץ), ולצד ההצהרות הפומביות של הארגון להמשיך ולפגע במדינות המשתתפות נגדו בלחימה בעיראק ובסוריה (בדגש על ארה"ב ומדינות מערב וצפון אירופה) – נבקש לחדד את תשומת לב הציבור בדבר הצורך בגילוי ערנות מוגברת במהלך השהייה בחו"ל, בדגש על תקופת החגים הקרובה, על אף היעדר מידע קונקרטי בדבר כוונות פיגוע נגד יעדים או אזרחים ישראלים".

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

בהמשך ההודעה נכתב כי "תשומת לב לשהייה במוקדים אזרחיים הומי אדם, דוגמת אלו שמהווים יעדים לפיגועים, ובכלל זה – מוקדי תיירות, אצטדיוני ספורט, אתרי תרבות, מרכז קניות ובילוי, בתי מלון שדות תעופה ויעדי תחבורה ציבורית. מומלץ לציבור, ובעיקר לקבוצות מטיילים, לאמץ את כללי ההתנהגות בחו"ל המופיעים באתר האינטרנט של הלוט"ר, לרבות הימנעות מהתבלטות (לבוש, שפה, סימנים מזהים) במקומות אלו".

"קמפיין הטרור העולמי של איראן ו"חיזבאללה" ממשיך להוות איום מתמשך על יעדים ישראלים ויהודיים ברחבי העולם בדגש על יעדי תיירות ישראלים וסמלים יהודים (רבנים, ראשי קהילות, בתי חב"ד), ונוכח הצפי להתכנסויות ואירועים סביב ליל הסדר ובתקופת חול המועד".

תגיות:אזהרהפיגועטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה