חדשות בעולם

איבדה את דרכה ביער. כתבה "הצילו" וניצלה

מטיילת בת 72 איבדה את דרכה ביער באריזונה. 9 ימים שרדה באמצעות שתיים מים מהאגם ואכילת צמחים. לבסוף אותרה באמצעות כיתוב "הצילו" בשברי ענפים

אא

בסוף השבוע האחרון חילצו גורמי ההצלה באריזונה אישה שאיבדה את דרכה ביער, והייתה נעדרת במשך תשעה ימים. הנעדרת אותרה בזכות כתובת "הצילו" (HELP), שיצרה על הקרקע באמצעות מקלות, אבנים ושברי ענפים.

אן רודג'רס בת ה-72 הייתה בדרכה, יחד עם הכלב שלה, לבקר את ילדיה בעיר פיניקס שבאריזונה. באמצע הדרך נגמר לה הדלק ורכבה נתקע. היא יצאה לחפש עזרה, אך איבדה את דרכה ונעלמה. רכבה של רודג'רס אותר שלושה ימים לאחר שהוכרזה כנעדרת, אך היא עדיין לא נמצאה.

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

משלחות החיפושים סרקו במשך ימים את אזור שמורת הטבע, אך רודג'רס לא נמצאה. הימים חלפו והמים נגמרו לה וכך גם המזון. "מצאתי מים בבריכות קטנות, ואכלתי צמחים מדבריים - וכך גם הכלב שלי", סיפרה מאוחר יותר לתחנת טלוויזיה מקומית.

לאחר תשעה ימי חיפוש, אותר הכלב של רוג'רס. כוחות ההצלה סרקו את השטח באזור בו נמצא הכלב, וממבט העל זיהו את המילה HELP"", כשהיא מורכבת משברי ענפים, מקלות ואבנים. המסוק מיהר לנחות. כאשר הבחינה רודג'רס שהמסוק נוחת לידה, נופפה לו באוויר ופרצה בבכי.

כשנמצאה, סבלה רודג'רס מתשישות, אך מצבה היה יציב והיא לא נזקקה לעזרה רבה כדי ללכת ולעלות למסוק. היא פונתה במסוק לבית החולים בעיירה פייסון.

תגיות:נעדרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה