חדשות בארץ

נתניהו ביקר בתרגיל חטיבת הצנחנים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקר ברמת הגולן בתרגיל חטיבת צנחנים במילואים. במהלך הביקור צפה נתניהו בחלק מהתרגיל, סייר בשטח ושוחח עם חיילי ומפקדי המילואים המשתתפים בתרגיל. בתחילת הסיור קיבל רה"מ סקירות ועדכון על התקדמות התרגיל מסגן הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הצפון

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקר ברמת הגולן בתרגיל חטיבת צנחנים במילואים. בתחילת הסיור קיבל נתניהו סקירות ועדכון על התקדמות התרגיל מסגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן, אלוף פיקוד צפון, אביב כוכבי ומפקדי האוגדות.

נתניהו צפה בחלק מהתרגיל, סייר בשטח ושוחח עם חיילי ומפקדי המילואים המשתתפים בתרגיל, ושיבח את מפקדי צה״ל על מימוש תפיסה מבצעית נכונה שמקיימת יציבות ביטחונית בגזרה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

במהלך המפגש עם חיילי המילואים התייחס נתניהו לאיומים איתם מתמודדת ישראל: "יש לנו את דאע"ש מעבר לגדרות כאן, חיזבאללה מעבר לגדרות כאן ושם, יש לנו את חמאס והגי'האד האיסלאמי בעזה וג'יהאד עולמי ודאע"ש בסיני".

"אנחנו גאים על כך שבכל המזרח התיכון הסוער, הרוגש והקופצני הזה, הצלחנו לשמור על שקט יחסי במדינת ישראל ועל ביטחון יחסי. אנחנו פועלים כשאנחנו צריכים לפעול, כולל כאן, מעבר לגבול, בעשרות התקפות, למנוע מחיזבאללה נשק שובר שוויון".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

נתניהו הצהיר כי אם תידרש כניסה לקרב צה"ל יקבל את מקסימום הכלים כדי להכריע אותו: "אנחנו פועלים גם בחזיתות אחרות בקרוב וברחוק, אבל אנחנו עושים את זה באופן מושכל".

"אם נידרש להיכנס לקרב, והאפשרות הזאת עומדת לפנינו ובגלל זה אתם פה, זה משום שלא יכולנו למנוע את הסכנות למדינת ישראל בדרך אחרת וכדי לתת לכם את מקסימום הכלים כדי להכריע ולנצח למען מדינת ישראל. זו המדינה שלנו, אנחנו צריכים להגן עליה ואף אחד לא יגן עליה חוץ מאיתנו".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

לסיום אמר נתניהו: "אתם מסתכלים על רעידת האדמה מסביב ואתם רואים עמים ומדינות נמחקים ואם מישהו מצפה שמישהו יבוא לעזרתו זה לא קורה. אם אנחנו למדנו משהו, זה שאנחנו חייבים להיות מסוגלים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו. זו המשמעות של ימי המילואים שאתם עושים כאן".

"אני רוצה להודות לכם ולהביע הערכה על כל מה שאתם עושים, ואני רוצה שתדעו שהעם מביע הערכה על זה, ובמידת האפשר, ניתן לזה גם ביטוי משאבי, אבל המשאב הגדול ביותר זה מה שיש לכם בלב. אני מודה לכם. תודה רבה לכם, לכולכם".

תגיות:ראש הממשלהנתניהוצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה