חדשות בעולם

טיפסו על עץ ונפלו למים: הנס של הבנות בפלורידה

אמש (ראשון) נמצאו הבנות שנעדרו בפלורידה. ככל שחלפו השעות, התברר גודל הנס

אא

לאחר כמעט יממה של חיפושים, נמצאו אמש (ראשון) שתי הנערות שנעדרו בפלורידה. בחסדי השם, הנערות נמצאו חיות, בריאות ושלמות.

שתי הבנות הגיעו לעיר אורלנדו שבפלורידה יחד עם בנות כיתתן, לרגל שבתון שערך בית הספר בו הן לומדות, "בית חנה". הבנות יצאו לטייל בשבת אחר הצהרים, בסביבות השעה שלוש, והיו אמורות לחזור בשעה חמש.

כאשר חלפו השעות והבנות לא שבו, פנו המורות והמדריכות לעזרת המשטרה וארגוני החסד במיאמי שהוזעקו לסייע. המשטרה גייסה מסוקים וכלבי גישוש, ולאחר שעות ארוכות אותרו השתיים, כשהן בריאות ושלמות. עם היוודע הבשורה, פצחו המתנדבים המחפשים בריקודי שמחה. "ברוך השם שמצאנו אותן ברגע הנכון", סיפר אחד המתנדבים בהתרגשות והוסיף כי "בעוד שעה מאוחר יותר מי יודע מה חלילה היה קורה איתן".

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

לאחר שהתאוששו מעט, סיפרו הבנות את מה שעבר עליהן בשעות בהן לא מצאו את דרכן חזרה. המקום מיוער בצפיפות, הבנות טעו בדרך ולא הצליחו למצוא את דרכן חזרה. כאשר שקעה השמש, החלו לחשוש מחיות, נחשים ועקרבים, והחליטו לטפס על עץ. בשל כובד משקלן, נשבר הענף עליו ישבו, והן נפלו למי האגם הבוציים.

הבנות הצליחו לחלץ את עצמן מן האגם, וטיפסו על תלולית עפר סמוכה. על תלולית העפר ישבו, רטובות ורועדות מקור, עד אור הבוקר. במשך אותן שעות ארוכות, הן התפללו למציאתן המהירה, ואמרו מתוך הזיכרון פרקי תהילים.

לפנות ערב, לאחר כמעט יממה של חיפושים, זיהה מסוק חילוץ את הבנות. המסוק לא הצליח לנחות במקום, בשל תנאי הקרקע הבוצית, אך זרק לעבר הנעדרות שתיה ושמיכות. צוות חילוץ קרקעי יצא במהירות, ברכב שטח מיוחד, על מנת לחלצן. במשך שעה נאבק צוות החילוץ עם הקרקע הבוצית, על מנת להגיע אל הבנות ולחלצן.

תגיות:נעדריםפלורידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה