חדשות בארץ

"המתח, הדאגה והכאב הרסו אותי"

הרצל שאול, אביו של סמ"ר אורון שאול הי"ד, נלחם על חייו לאחר שבגופו התגלתה מחלת הסרטן. התפללו לרפואתו

אא

הרצל שאול (54), אביו של החייל אורון שאול שנפל במבצע צוק איתן ומקום קבורתו לא נודע, סובל ממחלת הסרטן ומקבל טיפול כימותרפי רציף במחלקה האונקולוגית בבית החולים פוריה בטבריה זה כשלושה חודשים. כך מפרסם הבוקר (חמישי) "ידיעות אחרונות".

סמ"ר אורון שאול נהרג בתקרית הנגמ"ש בסג'עייה ב-20 ביולי 2014. שישה לוחמי גולני נהרגו בתקרית הקשה, אורון הוכרז נעדר. חמאס הודיע שהחייל ברשותו, אך שלטונות צה"ל קבעו כי אורון אינו בין החיים והכריזו עליו כעבור כמה ימים כחלל שמקום קבורתו לא נודע, ומשפחתו אף ישבה עליו שבעה.

האב סיפר ל"ידיעות אחרונות" כי לפני כחצי שנה החל לסבול מכאבים באזור החזה ואחר כך גם מתופעות גופניות נוספות ועבר סדרת בדיקות שגילתה כי הוא חלה בסרטן. יצוין, כי זהבה, אמו של אורון, ניצחה בעבר את הסרטן ועד היום היא במעקב רפואי.

אורון שאול הי"ד (צילום: דובר צה"ל)אורון שאול הי"ד (צילום: דובר צה"ל)

"הייתי אדם בריא לחלוטין, לא ידעתי מה זה בכלל לבלוע כדור. עברתי בדיקות והתגלה גוש במעי הדק. נטלו ממנו ביופסיה, והתברר שמדובר בגידול סרטני", סיפר שאול.

"לצערי, חמשת הטיפולים הראשונים לא הצליחו, ואז שינו את הטיפול. הרופאים לא מבטיחים כלום. הם מחכים לתוצאות. עברתי כבר שלושה טיפולים חדשים מתוך סדרה של 12 טיפולים ואני מקווה לטוב. אני אתמודד גם עם המכה הזאת", אמר אביו של אורון בגילוי לב.

לדבריו, המתח, הדאגה לגורלו של אורון, והכאב העצום על לכתו של הבן האהוב, שעד היום הוא לא זכה להביאו לקבורה, השפיעו קשות על מצבו הרפואי שהלך והתדרדר. "אני מתעורר בכל בוקר ומרגיש שלא עושים מספיק להחזרת גופתו של אורון", אומר האב בכאב. "קשה לנו מאוד, בעיקר בקידוש בערב שבת ובערבי החגים. אורון כל הזמן בליבנו ואתנו. כל רגע, כל שנייה", הוסיף.

שאול מאמין שהגופות יוחזרו, אבל זה ייקח לא מעט זמן. "יש לנו עסק עם ארגון טרור רצחני. בסופו של דבר ברור שתהיה עסקה, כמו שקרה במקרים דומים בעבר, אבל זה לא נראה עדיין באופק. גם אני שומע מדי פעם על התערבות של מדינה זו או אחרת להשבת הגופות, אבל כלום לא קורה באמת. נקווה לבשורות טובות".

תגיות:אורון שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה