מעניין

כשהקבצן הגיע מהעתיד במכונת הזמן

קבצן ניו יורקי ביקש מנוסעים ברכבת תרומות שיאפשרו לו לבנות מכונת זמן. לא תאמינו מה קרה לאחר מכן

אא

לפני מספר ימים, עלה לרכבת התחתית בניו יורק מקבץ נדבות צעיר שפנה לרחמי הנוסעים בבקשה בלתי שגרתית. "גבירותי ורבותי, אני מתנצל להטריד אתכם אבל אני נמצא כאן היום כדי לאסוף כסף לבניית מכונת זמן. לא הצלחתי לגייס מימון וגם פרוייקט מימון ההמונים שלי נכשל. כל כסף שתתנו יעזור לי".

הנוסעים צחקו, וכמה מהם נתנו לו דולרים בודדים. אלא שבתחנה הבאה עלה לרכבת...אותו קבצן בדיוק, בגרסה מעט שונה ודהויה יותר. הוא לבש אותו כובע בייסבול, אבל שלו היה מהוה וישן. ובניגוד לקבצן המקורי הוא גידל זקן. חוץ מהפרטים הללו, עם זאת, השניים נראו זים בדיוק. "תפסיק, תפסיק!", הוא צעק. "גבירותי ורבותי, בבקשה אל תתנו כסף לאיש הזה. אל תתנו לו לסיים את מכונת הזמן. החיים שלנו יהיו איומים כשנתחיל במסעות בזמן". הוא ניגש לקבצן הראשון ותופס בצווארונו. "תסתכל עלי! אני הגרסה העתידית שלך! אתה חייב להאמין לי!".

הקבצן פוגש את עצמו מהעתידהקבצן פוגש את עצמו מהעתיד

זוג שישב ברכבת פרץ בצחוק וניסה לתרום בכל זאת ליזם-מכונת-הזמן. אבל אז הגיעה הרכבת לתחנה הבאה, ואל הקרון עלו גרסאות העתיד של בני הזוג! "אל תתנו לאיש הזה כסף! מסע בזמן יהרוס את החיים שלנו!" בחור שישב לא רחוק צחק בהיסטריה. "איזה מצחיק, הם כולם תאומים!" אלא שבתחנה הבאה עלה בחור שנראה בדיוק כמוהו... "הם לא תאומים! זה אמיתי! אל תתנו לבחור הזה כסף!" בשלב זה כבר הקרון כולו צחק והריע. ארבעה אנשים מתווכחים עם ארבעה אנשים אחרים המתיימרים להיות 'גרסאות העתיד' שלהם...

ומה האמת מאחורי הסיפור? אחרי שנוסעים במספר רכבות דווחו על אותה חוויה גם בנסיעה שלהם, יצא המרצע מן השק: חברה ניו יורקית המתמחה במתיחות בציבור עומדת מאחורי הסיפור. גרסאות 'ההווה והעבר' אינן אלא תאומים זהים שנשכרו במיוחד כדי לשחק תפקיד בניסיון המתיחה – והצליחו, לפחות, להפוך את הנסיעה ברכבת התחתית למעניינת מתמיד עבור הנוסעים. 

תגיות:מכונת הזמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה