חדשות בעולם

המחבלים מבריסל: אחים המוכרים למשטרה

לפי דיווחים בבלגיה, המחבלים שביצעו את פיגוע ההתאבדות בנמל התעופה הם אחים המוכרים למשטרה. נהג המונית שהסיע את המחבלים דיווח למשטרה על כתובת דירתם

אא

כלי התקשורת בבלגיה מדווחים הבוקר (רביעי), כי שני המחבלים המתאבדים, שפוצצו את עצמם בשדה התעופה "זוונטם", הם אחים המוכרים למשטרה. האחים, איברהים וחאלד בכראווי, הם תושבי בריסל. עוד דווח, כי נהג המונית, שהסיע את שלושת המחבלים לשדה התעופה בבריסל, מסר לרשויות מידע, שסייע להן לאיתור דירת המחבלים.

לפי הדיווח, הנהג, שזיהה את השלושה בחדשות, זכר את הכתובת ממנה אסף אותם ומסר אותה למשטרה. בדירת המחבלים אותרה פצצה נוספת, דגל של דאעש וחומרים כימיים המשמשים להכנת מטענים.

מימין: המחבל הנמלט, משמאל: שני המחבלים שהתאבדו (מצלמת אבטחה)מימין: המחבל הנמלט, משמאל: שני המחבלים שהתאבדו (מצלמת אבטחה)

נהג המונית סיפר כי הוא הסיע אותם שלא במודע. עוד הוסיף כי הוא ניסה לעזור להם להעמיס את המזוודות לתא המטען, אך הם סירבו לכך. הנהג ציין כי שלושת הנוסעים זעמו עליו שהמונית קטנה מדי. "המכונית הייתה יכולה להכיל רק שלוש מזוודות ולא חמש, כפי שהם רצו", אמר. מדיווח זה הסיקה המשטרה כי נראה שהמחבלים תכננו לפוצץ פצצות נוספות.

בפיגועים שאירעו אתמול (שלישי) בשעות הבוקר בשדה התעופה ובתחנת מטרו, נהרגו לפחות 34 בני אדם ונפצעו יותר מ-200. ארגון דאעש נטל אחריות על הפיגועים.

מצלמות האבטחה תיעדו את שלושת המחבלים מנמל התעופה, שניים מהם פוצצו עצמם ונהרגו והשלישי נמלט, לאחר שמזוודת הנפץ שלו לא התפוצצה. נערך אחריו מצוד נרחב. 

תגיות:מתקפת טרורפיגועבלגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה