חדשות יהדות

בחסדי שמים: התינוק דניאל חיים שוחרר לביתו

דניאל חיים גרסון בן ה-4 חודשים הובהל לבית החולים לפני כשבועיים במצב קשה. בסוף השבוע האחרון שוחרר לביתו כשהוא בריא ושלם

אא

ביום חמישי האחרון שוחרר התינוק, דניאל חיים גרסון, בן ה-4 חודשים, לביתו. כזכור, לפני כשבועיים וחצי הובהל התינוק לבית החולים בשל חשד לטלטול, ואושפז במרכז שניידר לרפואת ילדים, במחלקת טיפול נמרץ.

"הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו", אמר עידן גרסון, אביו של דניאל חיים. "לפני שבועיים וחצי נכנסנו לכאן עם דניאל חיים, כשהוא במצב קשה. כיום, אנו חוזרים הביתה עם ילד בריא. דניאל חיים שלנו מגיב, הוא בסדר גמור. הוא מרגיש טוב", אמר האב בהתרגשות.

"אין לנו מילים, אנחנו מאושרים מאוד", אמרה אמו של דניאל חיים, לירון. "אני מרגישה שהיום דניאל חיים נולד. זהו יום חג עבורנו".

האבא עידן והתינוק דניאל חיים האבא עידן והתינוק דניאל חיים

האב הוסיף: "אני פונה להורים: תפקחו עין. תסתכלו על הילד שלכם. תשאלו שאלות. אל תתביישו לשאול שאלות. גם אם השאלות קשות, גם אם השאלות לא נעימות. תשמרו על האוצרות שלכם, הורים, תשמרו על הילדים שלכם".

האב הודה לעם ישראל על התפילות והתמיכה, ולבית החולים 'שניידר' על הטיפול המסור: "הטיפול המסור שקיבלנו, כל התפילות של עם ישראל, התהודה הגדולה, החיבוק הגדול, הביאו לרגע מרגש זה", אמר והוסיף כי יש בפניהם דרך ארוכה לשיקום.

פרופ׳ שי אשכנזי, מנהל מחלקת ילדים א׳ במרכז שניידר לרפואת ילדים אמר כי הוא מאושר לראות את דניאל חיים יוצא הביתה "ילד בריא וחייכן, מאחל למשפחה שיגדלו אותו באושר".

תגיות:דניאל חיים גרסוןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה