חדשות בעולם

שגריר ישראל באו"ם: לנקוט צעדי ענישה נגד איראן

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון קרא למועצת הביטחון של האו"ם לנקוט צעדי ענישה נגד איראן בעקבות ניסויי הטילים שביצעה בשבוע שעבר: "יש להטיל צעדי ענישה מידיים נגד איראן. התעלמות מעניקה לה אור ירוק להמשיך ולבצע ניסויים בטילים בעלי יכולת גרעינית"​

אא

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון קרא בפתח מועצת הביטחון של האו"ם לפני הדיון בנושא ניסוי הטילים של איראן, לנקוט בצעדי ענישה נגד איראן בשל הפרת החלטת מועצת הביטחון 2231 בעקבות ניסויי הטילים שביצעה בשבוע שעבר.

דנון הדגיש כי מועצת האו"ם מעניקה אור ירוק לאיראן להמשיך ניסויי טילים גרעיניים: "יש להטיל צעדי ענישה מידיים נגד איראן. אם מועצת הביטחון לא תפעל אחרי ניסוי הטילים מהשבוע שעבר, המשמעות היא שאיראן תקבל אור ירוק להמשך ניסויי הטילים הגרעיניים".

בהמשך הזכיר השגריר את נבואת דניאל: "לפני 2000 שנה, הנביא דניאל הזהיר כי הכתובת רשומה על הקיר. היום אני מזהיר את כולכם, מפני הכתובת שרשומה על טיל".

"ההיסטוריה מלאה בנקודות מפנה חשובות שההחלטות שהתקבלו בהן נשאו משקל גדול במיוחד. היום הוא אחד מהרגעים האלה".

בסיום דבריו אמר כי טעות בנוגע לאיראן תהיה הטעות המסוכנת ביותר: "אסור לנו לטמון את ראשנו בחול ולקוות שמשטר האייתוללות ינהג באחריות עבור רוב מדינות העולם. טעות בנוגע לאיראן תהיה טעות מצערת, עבור ישראל"

"זו תהיה הטעות המסוכנת ביותר, תמיד הגנו על עצמנו כשהרגשנו מאוימים אבל ההיסטוריה לימדה אותנו שכאשר משטרים מסוכנים לא נמצאים תחת פיקוח ומאיימים על מדינה אחת, אז אף מדינה לא יכולה להרגיש בטוחה שהיא לא הבאה בתור".

תגיות:איראןאו"םהאו"ם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה