חדשות יהדות

בנו של הרב אדלשטיין: לעשות תענית דיבור לרפואת מו"ר אבי

הרב מרדכי אדלשטיין שליט"א הורה לציבור לקיים ביום חמישי הקרוב תענית דיבור במשך של חצי שעה-שעה לרפואת מו"ר אביו, רבה של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין שליט"א תוך אמירת פרק ק"ג לרפואה. הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א

אא

הרב מרדכי אדלשטיין שליט"א, ר"מ בישיבת חמד לצעירים ובנו של רבה הראשי של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין שליט"א, הורה לציבור לקחת על עצמו מחר (חמישי) תענית דיבור למשך חצי שעה, שעה, תוך אמירת מזמור ק"ג בתהילים לרפואת אביו, הרב יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א.

"הציבור בכללו, לקחת על עצמו כל אחד ואחד במשך היום, זמן של תענית דיבור למשך זמן מסוים. כל אחד שייקח על עצמו במשך היום איזה חצי שעה, שעה ובזמן הזה כל אחד יגיד את פרק ק"ג לרפואת מורנו הרב".

הרב מרדכי הדגיש כי מו"ר אביו שליט"א רגיל להמליץ על מזמור ק"ג כסגולה גדולה ושמירת הלשון כסגולה לכל הישועות: "הרב רגיל תמיד לומר כסגולה להגיד את הפרק ק"ג לרפואת הרב שליט"א. על ידי הזכות הזו של שמירת הלשון, שהיא זכות גדולה וסגולה גדולה לכל הישועות. הקב"ה יעזור".

לסיום ביקש הרב לקיים תענית דיבור ביום חמישי הקרוב: "ביום חמישי הבא עליו לטובה, כל אחד ואחד יקבל על עצמו לפחות זמן במשך היום לחצי שעה או שעה, כל אחד כמה שיכול ישמור את פיו, יתעסק רק בדברי תורה ובתפילות ולהגיד פרק ק"ג. נזכה לשמוע בשורות טובות אמן כן יהי רצון!".

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואתו השלמה של הרב הגאון, רבי יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים.

תגיות:הרב יעקב אדלשטייןהרב אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה