חדשות יהדות

הרב אדלשטיין: הזכירו את שם סבתי בתפילות לרפואתי

רבה הראשי של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין שליט"א אשר מאושפז בביה"ח שיבא בתל השומר, ביקש כי המתפללים לרפואתו יזכירו אף את שם סבתו, אם אמו – הרבנית גיטל. הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו השלמה של הרב יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א

אא

בעיתון החרדי 'יתד נאמן' התפרסמה היום (ג') קריאת גדולי ישראל להתפלל לרפואת רבה הראשי של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין שליט"א אשר אושפז במרכז הרפואי 'שיבא' בתל השומר לפני כשבוע לאחר שחש ברע ובקשיי נשימה.

הרב אדלשטיין שיבלחטו"א, ביקש היום (ג') כי בתפילות לרפואתו יציינו גם את שם סבתו, אם אמו גיטל. הרב אמר כי זכויותיה יכולות להועיל לרפואתו השלמה.

בקריאה נכתב: "נא להתפלל לרפואת רבי יעקב בן מרים בת גיטל לרפואה שלמה".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ראש ישיבת פוניבז', הרב גרשון אדלשטיין שליט"א פרסם קריאה בישיבת פוניבז' בבני ברק, בה הוא מבקש להתפלל לרפואתו. עצרות תפילה לרפואתו התקיימו במוסדות התורה בראשותו ברמת השרון.

במודעות נמסר: "הציבור מוזמן להעתיר ולקרוע את השמיים בתפילה המונית ובקריאת תהילים לרפואתו של רבי יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א".

"אנה ה' הושיעה נא, ושלח רפואה שלימה למורנו הרב שליט"א וימשיך להנהיג את העיר עוד שנים רבות, בבריאות איתנה ובדעת רחבה. אנא הפיצו כמה שיותר".

עוד ביקש הרב כי על הציבור להתחזק לרפואתו בעיקר בבין אדם לחברו: "כל אחד יחפש בעצמו בעיקר בבין אדם לחברו".

הרב אשר סובל מקשיי נשימה ובשל כך אף מקושי בדיבור, כתב על הלוח הסמוך למיטתו כי הוא קיבל פרס מהשמים של תענית דיבור: "מן השמים קיבלתי פרס חשוב – תענית דיבור".

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואתו השלמה של מו"ר, הרב יעקב בן מרים בת גיטל שליט"א בתוך שאר חולי עמו ישראל

תגיות:הרב יעקב אדלשטייןהרב אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה