חדשות בארץ

14 שנים אחרי הטבח: נס עצום בבית משפחת גביש

אתמול (רביעי) חדרה מחבלת ליישוב קדומים וניסתה להיכנס לבית משפחת גביש. "צירוף מקרים שיכל להסתיים באסון"

אא

נס בבית משפחת גביש בקדומים: אתמול (רביעי) חדרה מחבלת ליישוב קדומים שבשומרון, וניסתה להיכנס לבית משפחתם של ישורון ודקלה גביש.

בעל הבית, ישורון גביש, ניצל לפני 14 שנים מהטבח הנוראי שבוצע בבני משפחתו. מחבל שחדר לבית הוריו, באלון מורה, רצח ארבעה מבני המשפחה: אביו דוד, אמו רחל, סבו יצחק ואחיו אברהם הי"ד.

הנס אירע כאשר משפחת גביש שבה לביתה מברית מילה שנערכה לבנה של לאה, אחותו של ישורון. לאחר ברית המילה שבה דקלה לביתה שבקדומים. המחבלת התקרבה אליה ועקבה אחריה, עד שנכנסה לביתה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

דקלה מיהרה להזעיק את בעלה, ששלף את נשקו וריתק את המחבלת. במקביל, המחבלת זוהתה על ידי כוחות הביטחון, וסגן הרבש"ץ הגיע למקום ונטרל אותה.    

ראש מועצת קדומים, חננאל דורני, אמר לערוץ 7 שמדובר בנס. "מדובר בנס גדול. אסון כבד נמנע. המוקד זיהה את הערבייה שעולה מהכביש לכיוון שכונת מצפה ישי. סגן הרבש"ץ הצליח לנטרל את המחבלת על מפתן ביתה של משפחת גביש. כל זה קורה בדיוק ביום בו הם חוגגים ברית מילה".

"משפחת גביש מוכרת לכולנו מהאירוע הקשה, ערב חומת מגן, בחדירה לאלון מורה, שם נרצח הסבא, ההורים והאח הגדול של ישורון, זה באמת נס גדול", אמר ראש המועצה.

תגיות:פיגוענס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה