פעילות הידברות

"זו לא עבודה רגילה. זו שליחות"

סדרת כתבות החושפת את אחורי הקלעים של אתר הידברות, במקביל לקמפיין "מהפכת האינטרנט היהודית". פותחים עם איתי כהן, האחראי על התמיכה הטכנית, הרשתות החברתיות וקידום התכנים. "התמיכה הטכנית - לא רק טכנית", הוא אומר ומדגים

אא

עוד לפני עבודתי בארגון הידברות, אני זוכר את עצמי מפיץ תכני יהדות לזיכוי הרבים - תולה על לוחות מודעות ומאמרים, מחלק דיסקים לשמיעה, מפרסם תכנים בפורומים ועוד. הרגשתי זכות גדולה לקרב יהודים לתורה, ולחשוף אותם למידע שאולי הם לא נחשפו אליו עד כה, כשמולי עומד המשפט: מידע מציל חיים!

את עבודתי התחלתי כמתנדב בקידום עמוד הפייסבוק של הידברות, והיום אני פועל באתר מזה כשנתיים כעובד מן המניין. אני מטפל במספר תחומים: תמיכה טכנית, קידום התכנים במגזין האלקטרוני, פעילות בפייסבוק ועריכת הכתבות הראשיות שבדף הבית. בנוסף אני מעדכן את חלון קיצורי ההלכות, ופועל גם בנושא קבוצות הווטסאפ.

אני לא מגדיר את העבודה שלי כעבודה, אלא רואה בה סוג של שליחות, לקרב יהודים לאביהם שבשמיים. זוהי זכות גדולה עם אחריות גדולה. אדם שלומד תורה ויש לו ידע ביהדות, מחובתו להשתמש בידע הזה על מנת ללמד גם אחרים ולעזור להם, כל אחד כפי יכולתו. העבודה מאפשרת לי לתרום מהידע שלי לטובת הציבור, וזו זכות גדולה עבורי.

פינת העבודה של איתי כהן מגובה אפספינת העבודה של איתי כהן מגובה אפס

 

שלום, במה נוכל לעזור?

למייל התמיכה מתקבלות פניות במהלך היום מצד גולשי האתר. המטרה שלנו היא לעזור לגולשי האתר לפתור את התקלות, אך יש גם מטרה נוספת - ללמוד מכל תקלה ופנייה, כדי למנוע תקלות דומות בעתיד. כך לדוגמא, בעולם הילדים הגולשים נדרשו בעבר להקליד שם משתמש וסיסמה כדי ליהנות מתכני האתר, אך עקב פניות של הגולשים, החלטנו לאפשר גישה חופשית.

העבודה בתמיכה הטכנית חושפת אותי לא רק לתקלות, אלא גם לסיפורים אישיים. אני זוכר מקרה מיוחד, בו התבקשתי לסייע לאישה שלא מצליחה לצפות בהרצאות. לאחר שיחה ממושכת, התברר שבתה הצעירה נפטרה, והרצאות האתר מחזקות ונותנות לה כוח להתמודד עם המצב. הסיפור שלה, וכן סיפורים נוספים, נגעו ללבי, והביאו אותי למסקנה שהתמיכה הטכנית לא עוסקת רק בדברים טכניים, אלא גם בחיים של אנשים.

אהבת? תן לייק!

בדף הפייסבוק של הידברות חברים מעל 48,000 איש שצמאים לדברי תורה. בתוך שנתיים מספר החברים בדף הכפיל את עצמו, דבר שמוכיח את ההתעניינות והרצון לשמוע את דבר ה' גם ברשת החברתית. בדף הפייסבוק שלנו אנו מפיצים את תכני האתר, ואפשר לומר שחברי הדף הם הראשונים לדעת על הכתבות הכי חדשות והכי חמות באתר.

בדף הפייסבוק שלנו ניתן לשלוח אלינו הודעות פרטיות. אנו תמיד מתרגשים מחדש לקבל תגובות מצד חברי הדף, שהתוכן מחזק אותם ומשדרג להם את חוויית הגלישה. כמובן שהפייסבוק אינו דבר מומלץ כלל, ועדיף תמיד לצרוך את התכנים ישירות מדף הבית שלנו, אבל עבור מי שעדיין לא הגיעו למצב של ויתור על הרשת החברתית - אנחנו שם גם עבורם, על מנת לחזק אותם ולהציף עבורם תכני יהדות מחזקים.

הידברות היום: מעל מיליון מיילים בחודש!

מדי יום אני בוחר את התכנים שיופיעו במגזין, ודואג גם לערוך אותו מבחינת מיקומים וסדרי עדיפות. המגזין מתחלק לארבעה סוגים:

א. הידברות היום – נשלח לתפוצה של עשרות אלפי אנשים מדי יום, מכיל את מיטב הכתבות שעלו לאתר במשך היום, וכולל בתוכו הרצאות חדשות שעלו לאתר.

ב. הידברות סופשבוע – נשלח לתפוצה של 85,000 איש מדי יום חמישי, והוא מרכז את מיטב הכתבות שעלו לאתר במשך כל השבוע.

ג. מגזין הנשים 'כלנה' – נשלח לכמעט 10,000 נשים, ומכיל בתוכו מתכונים כשרים, הרצאות של רבניות, וכתבות בנושא טהרת המשפחה, התבוללות, מניעת הפלות ועוד.

ד. שו"ת הידברות - מגזין של שאלות ותשובות, המרכז בתוכו את השאלות הכי מרתקות, שנשאלו במדור שאל את הרב שבאתר הידברות. המגזין נשלח לתפוצה של 85,000 איש, ומגיע למייל מדי יום ראשון.

אם עדיין לא נרשמתם לניוזלטר הידברות, הנה ההזדמנות!

 

עדכונים חמים ישירות לנייד

כיום יש לנו מעל 35 קבוצות ווטסאפ, ובכל קבוצה יש כ-250 איש. מדי יום כל קבוצה מקבלת מקבץ של תכנים וקישורים הישר לנייד. את התכנים לווטסאפ אני בוחר, ודואג לרכז במקבץ את הכתבות הנבחרות של האתר: ראיונות מחזקים, דברי תורה, אקטואליה, הרצאות ועוד נושאים מרתקים. לאחר מכן, אני מעביר את המקבץ לעובדים האחראים על שליחת הווטסאפ, והם דואגים לשלוח לכל הקבוצות. להרשמה הקליקו.

 

גם ביפן גולשים באתר הידברות

התפתחות הטכנולוגיה והמדיה פתחה בפנינו אפשרויות רבות, שבאמצעותן אנו יכולים להגיע לכל יהודי, בכל מקום שהוא נמצא. באמצעות קידום האתר אנו רותמים את הכלים הטכנולוגים במטרה להגיע לכמה שיותר יהודים. אשרינו שזכינו לקדש את החומר, ולקרב יהודים לאביהם שבשמיים.

כאן המקום לציין: כל אחד ואחת יכולים להיות שגרירים לזיכוי הרבים – בפייסבוק אפשר לשתף, את המגזין האלקטרוני אפשר להעביר, את הודעות הווטסאפ אפשר להעתיק ולשלוח לקבוצות נוספות, וכן על זו הדרך. ואל תשכחו, כל הזכויות שמורות לכם!

בחרתי לסיים עם הנאמר בספר זכריה: "ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד". תכלית כל הבריאה היא שכל העולם כולו ידע שאין עוד מלבדו, וכל מעשנו ומחשבתנו, הצלחותינו וכישלונותינו הם רק מה' יתברך. וכך יהיה בימות המשיח, אז כולם ידעו שיש רק את ה' בעולם.

* * *

אוהבים את אתר ו/או אפליקציית הידברות, שזוכים ל-2 מיליון כניסות מדי חודש? גולשים אצלנו מידי יום, כמה פעמים ביום? בוודאי תשמחו לדעת שהעולם הווירטואלי של הידברות הולך להתרחב – ובגדול. מהפכת האינטרנט היהודי של הידברות תביא לכם יותר אתרים, יותר תכנים, יותר חיזוק, יותר זיכוי הרבים, יותר פעילויות חסד חברתיות – ובעיקר, יותר יהדות בדרכי נועם. רוצים להיות שותפים? לחצו כאן.

 

תגיות:מהפכת האינטרנט היהודיתקמפייןהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה