חדשות בארץ

הורי התינוק שטולטל על ידי המטפלת: התפללו לרפואתו

דניאל חיים גרסון מאושפז במרכז הרפואי 'שניידר' בפתח תקווה לאחר שטולטל על פי החשד על ידי מטפלת בפעוטון בו שהה. הוריו ביקשו במסיבת עיתונאים בביה"ח: "התפללו בשביל הבן שלנו, דניאל חיים בן לירון. שנעבור את זה ונהיה חזקים"

אא

דניאל חיים גרסון בן הארבעה חודשים הובהל במצב קשה למרכז הרפואי לילדים 'שניידר' בפתח תקווה ביום שני האחרון. בביה"ח אשפזו את דניאל חיים במחלקת טיפול נמרץ, כשעל פי החשד הוא טולטל בידי המטפלת בפעוטון בו שהה.

מנהל מחלקת טיפול נמרץ בביה"ח שניידר, ד"ר אלחנן נחום מסר: "התקבל אלינו ילד, תינוק במצב קשה עם דימום מוחי. כרגע אנחנו נמצאים בשלבי בירור לסיבת הדימום. מצבו קשה מאוד, עכשיו הוא מורדם ועבר סדרת בדיקות שמעלות חשד שייתכן  שעקב זה נגרם נזק גופני. ייקח לנו כמה ימים עד שנגיע למסקנות סופיות. מצבו קשה מאוד ואנחנו עושים הכל כדי שיקבל את הטיפול הראוי".

(הוריו של דניאל חיים גרסון)(הוריו של דניאל חיים גרסון)

עידן ולירון גרסון, הוריו של דניאל התראיינו היום (ה') בבית החולים בפני כלי התקשורת. עידן, אביו של דניאל סיפר: "אני אגיד מספר מילים בקצרה. הבן שלי שוכב פה בטיפול נמרץ כמה ימים בגלל חשש לחבלה, הרופא דיבר על זה ופירט על זה באריכות. אנחנו מצד אחד מאוד דואגים, אבל מצד שני בטוחים שהמחלקה עושה ככל יכולתה והם נותנים לו טיפול טוב".

אביו ביקש מעם ישראל שיעתירו בתפילה עבור בנם התינוק: "אני רוצה לנצל את הבמה ואת ההזדמנות הזאת לבקש באמת מכל אחד שרואה אותנו, ושחשוף למקרה הזה מכל עם ישראל להתפלל בשביל הילד שלי, בשביל הבן שלנו, דניאל חיים בן לירון. שנעבור את זה, שנהיה חזקים. אני בטוח שאנחנו נראה ישועות. תודה רבה לכולם".

הציבור נקרא להעתיר ולהתפלל לרפואתו השלמה של דניאל חיים בן לירון בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תגיות:דניאל חיים גרסוןבית חולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה