חדשות בארץ

בת ים: כבאים הצילו כלב שעמד להתרסק

צוות חילוץ של כבאות והצלה הציל כלב אשר נלכד בסורגי דירת מגורים בבת ים

אא

צוות חילוץ של כבאות והצלה הציל היום (ד') כלב אשר נלכד בסורגי דירת מגורים ברחוב שלמה בן יוסף בבת ים. בשעות הבוקר התקבלה במוקד כיבוי והצלה מחוז דן קריאה מהמשטרה על האירוע, וצוות לוחמי אש הגיעו למקום במהרה.

אחד הכבאים עלה בסולם לחלון הדירה, והחזיק את הכלב על מנת שלא יפול מהסורגים. מפקד הצוות, רס"ר משה גרציאני נכנס לדירה הסמוכה של השכן, וחתך את הסורגים של הדירה של בעלי הכלב.

בסיוע של שוטרים שחררו את רגלי הכלב מהסורגים, והכניסו אותו פנימה אל תוך הדירה בבטחה. הכלב נפצע קל בבטנו, והועבר לשירותי הווטרינר העירוני לקבלת טיפול רפואי.

(צילום: דוברות כיבוי והצלה)(צילום: דוברות כיבוי והצלה)

מפקד צוות החילוץ, רס"ר משה גרציאני סיפר: "התקשרו מהמשטרה והודיעו שהכלב נלכד בסורגים, ועומד ליפול ארצה. הגענו לבניין, וראינו את הכלב משתולל. חבר צוות עלה על סולם, ותפס את הכלב ברגליו שלא ייפול למטה".

"אני עליתי במדרגות ורציתי תחילה לפרוץ את הדלת, אבל זה היה לוקח יותר מדי זמן אז החלטנו לעשות את זה דרך הדירה הצמודה של השכן. חתכתי את הסורגים של הדירה יחד עם שוטר נוסף שסייע ונכנסתי פנימה".

גרציאני אמר כי הכלב מטופל אצל הווטרינר העירוני עד שבעליו יאותר: "בא לוכד החיות של הווטרינר העירוני, הרחבנו את הסורגים, פתחנו את התריס ומשכנו את הכלב פנימה. הכלב היה פצוע קצת בבטן וירד לו דם. לקחו אותו לטיפול אצל הווטרינר עד שהבעלים יאותר ויגיע".

תגיות:כלבמכבי אשכבאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה