חדשות בארץ

נמנע אסון נורא: מחבלים ניסו לפרוץ לבתים בעלי וחוסלו

שני פלסטינים ניסו לפרוץ לבתים בהתנחלות עלי שבבנימין, כשבידיהם אלות עץ וסכין. הם נורו ונהרגו. תושב המקום שהדף את המחבלים מביתו: "הם הגיעו כמעט עד לחדרי השינה"

אא

כוחות צה"ל בעלי, הבוקר (צילום: דוברות בנימין)כוחות צה"ל בעלי, הבוקר (צילום: דוברות בנימין)

פיגוע דקירה בשומרון: שני מחבלים, תלמידי תיכון בני 17, חדרו לפנות בוקר (רביעי) להתנחלות עלי בשומרון. הם המתינו מחוץ לבית של תושב המקום עם אלות וסכין, וכשפתח את הדלת תקפו אותו.
המחבלים נמלטו וחוסלו כעבור זמן קצר, אחרי סריקות של כוחות הביטחון. התושב, רועי הראל, פונה לבית החולים שערי צדק עם מספר דקירות בפלג גוף עליון. במצב קל ויציב. "הם חיכו לי מחוץ לדלת. כשפתחתי הם התפרצו פנימה עם אלות מעץ. הצלחתי להדוף אותם החוצה ולנעול", סיפר הבוקר. 
הראל, קצין במיל', נשוי ואב לחמישה ילדים, סיפר כי המחבלים ניסו להיכנס לביתו, לכיוון חדרי השינה. הוא התעורר לקול הרעש שהקימו, נאבק בהם, הדף אותם ונפצע.
במנוסתם, שברו המחבלים חלונות של מספר רכבים ברחוב, לאחר מכן, ככל הנראה, הסתתרו בחצר המקווה. כעבור זמן קצר ניסו לצאת שוב ולתקוף, אך אז, בסיעתא דשמיא, חוסלו על ידי כוחות הביטחון. בסריקות בנתיב הבריחה של שני המחבלים, נמצא אקדח, ככל הנראה מאולתר, עטוף בניילון.
ביישוב מציינים כי זו השעה בה קבוצת ילדים מהיישוב יוצאת מהבית ללימוד בוקר בבית הכנסת: "נס גדול עיכב את כולם בבית הבוקר, ומנע אסון נוראי", הם אומרים. 

תגיות:פיגוע דקירהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה