חדשות בעולם

קידוש ה' במטוס: אשתו של שוואקי הצילה חיים

ג'נין, אשתו של כוכב הזמר החרדי יעקב שוואקי - הצילה נוסעת אקראית שישבה לצדה במטוס. ג'נין מיהרה להזעיק את הפרדמיק שייצב את מצבה, והשניים דאגו לשלומה לאורך כל הטיסה. "הם ממש הצילו את חייה", אמר הקברניט רגע לפני שירדו הנוסעים הנרגשים מהמטוס

אא

את כוכב הזמר החסידי יעקב שוואקי - כולם מכירים. את רעייתו ג'נין - שעומדת מאחורי מעצמת חסד, ומושכת בחוטים רבים של עשייה למען האחר - קצת פחות. לא שיש הרבה כאלה, אך את שעות הפנאי שלה מתעלת ג'נין לטובת הפעלת ארגון מיוחד שמטרתו אחת היא: הגשמת חלומות לחולים סופניים. 

התקרית אירעה השבוע על טיסת 'אל על' מישראל לניו יורק. חלומו של בחור ישיבה החולה במחלה קשה הוגשם בזכות טוב ליבו של הנגיד שלמה יהודה רכניץ, שיחד עם 'משלחת החלומות' של שוואקי - התנדב להטיסו במטוסו הפרטי לביקור במקומות הקדושים בארץ. בדרכם חזרה לניו יורק, הבחינה ג'נין שוואקי שאישה מבוגרת היושבת לצדה, סובלת מקשיי נשימה.

האישה המבוגרת שניצלה הודות לתושייתה של גברת שוואקי (צילום מסך)האישה המבוגרת שניצלה הודות לתושייתה של גברת שוואקי (צילום מסך)

ללא שהות מיותרת, הזדרזה שוואקי והזעיקה את שמחה שיין, פרמדיק מהצוות שלה שהגיש את עזרתו לאישה, וטיפל בה במקצועיות עד לרגע הנחיתה. "הגברת שוואקי ראתה מה קורה, והזעיקה אותי בשביל לראות מה קורה עם הגברת. הגעתי, וראיתי שהאישה הייתה במצב קשה. ייצבנו את מצבה, וכשירדנו מהמטוס - העברנו אותה לפארמדיקים שלקחו אותה לבית החולים המקומי". 

עשרות נוסעים המומים היו עדים לאכפתיות ולדאגה של ג'נין ושיין, ושיין מצדו אמר: "מצווה גוררת מצווה, ואנחנו שמחים לעזור להם". אך קידוש שם השמיים הוכפל פי כמה כשרגע לפני הנחיתה, הכריז הקברניט בכבודו ובעצמו כי "הם ממש הצילו את חייה". כן ירבו. 

תגיות:קידוש השםחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה