חדשות בארץ

ראש הממשלה נפגש עם מנכ"ל מיקרוסופט

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש עם מנכ"ל מיקורוספט, סאטיה נאדלה לרגל ציון 25 שנות שיתוף פעולה בין מדינת ישראל למיקרוסופט

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש היום (ה') עם מנכ"ל חברת מיקרוסופט העולמית, סאטיה נאדלה שהגיע לביקור קצר בישראל. בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר וראש מערך הסייבר הלאומי, ד"ר אביתר מתניה.

במהלך הפגישה הבהיר נתניהו כי יהיו כמה שפחות מגבלות על יצוא טכנולוגיית סייבר וכי שגשוג התעשייה חשובה מאוד לישראל. שני האישים שוחחו על שיתוף הפעולה ההדוק בין ישראל לבין למיקרוסופט, ובימים אלה מציינים 25 שנים למרכז הפיתוח של החברה בישראל.

נתניהו אמר: "אנו מציינים 25 שנה לשיתוף הפעולה בין מיקרוסופט ומדינת ישראל. כעת עלינו לקבוע את הנתיב ל-25 השנים הבאות. ישראל היא מרכז של חדשנות טכנולוגית אדירה. מיקרוסופט היא חברה טכנולוגית אדירה. מדובר בזיווג שנוצר בשמיים, אך פועל כאן על פני כדור הארץ".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

מנכ"ל מיקרוסופט העלה את המחויבות של מיקרוסופט לישראל, השקעותיה בשוק המקומי ומחויבותה להמשך צמיחתה של תעשיית ההיי טק והחדשנות בישראל באמצעות תוכניות סיוע לסטארטאפים, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות בכל מגזרי המשק, קידום המדע והטכנולוגיה וחינוך למקצועות המחשוב ומתמטיקה.

לדבריו: "במייקרוסופט אנו חותרים להעצים כל אזרח ישראלי, כל עסק, כל סטארטאפ, כל מפתח וארגון ממשלתי כדי שישיגו יותר. בעזרת הכלים שלנו ללקוחות ולמפתחים כאן בישראל יש את הטכנולוגיה הדיגיטלית והפלטפורמות הדרושות להם לממש צמיחה והזדמנויות חדשות העומדות בפתח".

תגיות:ראש הממשלהטכנולוגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה