חיים לאחר המוות

"שמעתי את הקול אומר: את צריכה לחזור. עוד לא התחלת את התיקון שלך"

"הרגשתי כאב לא יתואר בקרסול השמאלי, ומיד הבנתי שאני עומדת למות". סיפורה המאלף של נדיה מקארפרי, שעברה מוות קליני בגיל שבע, אך הוחזרה לחיים כיוון ש'עוד לא התחילה את העבודה'. מחזק ומעורר

אא

סיפורה המופלא של נדיה מקארפרי, מתחיל אי שם בגיל שבע. בזמן ששיחקה לתומה בחוץ, הוכשה על ידי נחש ארסי והובהלה לטיפול נמרץ באחד מבתי החולים בלונדון. "הרגשתי כאב לא יתואר בקרסול השמאלי, ומיד הבנתי שאני עומדת למות", משחזרת נדיה בת ה-47. 

במשך 10 ימים נאבקה נדיה הקטנה על חייה, ולבסוף - הרופאים התייאשו והרימו ידיים. "היא לא תשרוד את זה", הודיעו להוריה. "פתאום הרגשתי איך אני עוזבת את הגוף שלי, ומביטה עליו מלמעלה מבלי שהוא באמת יעניין אותי. כל מה שיכולתי לראות זה האור היפהפה הזה. אור עוצמתי, יפה ומלא אהבה שנגלה אליי".

נדיה ממשיכה לתאר את הסיטואציה שזכורה לה ומציינת כי פגשה 'יצורים שמיימיים' עשויים מאור, שדיברו איתה. "אחת מהן אמרה לי במפורש: 'את לא תמותי, אבל אני חייבת לעזוב עכשיו. ואת לא יכולה לבוא איתי, כי יש לך הרבה דברים לעשות. את חייבת לחזור לחיים".

ואז היא התעוררה.

נדיה מקארפרי (צילום מסך)נדיה מקארפרי (צילום מסך)

"כולם ניגשו אליי, חיבקו אותי ושמחו ש'חזרתי'. אבל אני רציתי לצעוק להם, שלא באמת חזרתי. שראיתי משהו אחר, משהו שגרם לי להשתנות. שאני לא אותה הנדיה שהם מכירים. שאני כבר לא ילדה".

היא אזרה אומץ וסיפרה את מה שראתה לסבתה - אך זו הניפה ידה בביטול ואמרה לה: 'שלא תעזי לספר את זה לאף אחד. עוד יחשבו שאת משוגעת, ויכניסו אותך למוסד סגור'.

נדיה הלכה ובגרה, וככל ששמרה על שתיקה - כך הפכה למכונסת יותר בעצמה, עצובה ודכאונית. הרי סוד שכזה אי אפשר לשמור בבטן לאורך זמן.  בגיל 17, החליטה נדיה 'לגמור עם זה פעם אחת ולתמיד', וניסתה לשים קץ לחייה. ושוב, חזר הריטואל על עצמו. "הגעתי שוב לאור, אבל הפעם לא היו שם יצורים אחרים. רק האור הלבן. ושוב אני שומעת את הקול האדיר הזה. קול אדיר שמגיע מכל מקום אבל שום מקום, ואומר לי: 'את לא יכולה להישאר כאן. את עדיין לא התחלת את העבודה שלך'. אמרתי לעצמי: 'הנה זה מתחיל שוב'. אני מאוד עקשנית, ומתווכחת עם כל אחד על כל דבר. אני רציתי להתווכח עם הקול הזה - אבל האמינו לי, אתם לא מתווכחים עם הקול הזה".

בחוסר ברירה צייתה נדיה לקול, וחזרה לכדור הארץ. כשפקחה את עיניה והתעוררה, היא הייתה לבד. הרופאים עזבו את החדר, לאחר ששמעה אותם מכריזים שהיא מתה. "אחרי שכל זה קרה, עשיתי חושבים עם עצמי והבנתי שיעור חזק מאוד בחיים. הבנתי שזה לא רעיון טוב לשים קץ לחיי. הם לא רוצים אותי, לא עכשיו. אז... אני צריכה להיות פה, למצוא את הייעוד שלי, לעשות מה שאני צריכה לעשות. ואני לא אנסה להתאבד שוב לעולם, זה פשוט חסר תועלת. צריך להישאר כאן, ולהשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר".

תגיות:חיים לאחר המוותמוות קליני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה