חדשות יהדות

פרויקט מיוחד: עם ישראל אומר שמע ישראל

היכונו היכונו: יהודי הארץ והעולם יתאחדו לומר 'שמע ישראל' בז' באדר ב', 16.3.16 בשעה 21:00. ראיון עם רכזת הפרויקט, הרבנית יוכבד גרוסמן

אא

היכונו לאירוע "קריאת שמע העולמית": היהודים בכל העולם, בלב אחד כאיש אחד, מוזמנים להתאחד לכנס הענק ביום רביעי ז' באדר ב', ה-16 במרץ (למניינם) בשעה 21:00 בקבר דוד המלך. במהלך האירוע יתקיים מעמד בהכנסת ספר תורה לכבוד דוד המלך.

גולת הכותרת של האירוע היא זעקת "שמע ישראל" העולמית, שבה יהיו שותפים רבבות יהודים לקבלת עול מלכות שמים, תוך קריאת: "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". בהמשך האירוע יתקיים מעמד עצום של סיום ספר הזוהר הקדוש המחולק בכדקה אחת.

הפרויקט זכה לקבל את ברכתם של גדולי הדור ורבנים חשובים נוספים: מרן ראש הישיבה, הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן שליט"א, מרן שר התורה, הרב חיים קנייבסקי שליט"א, הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף שליט"א, האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א, וראש מוסדות 'חוט של חסד', הרב שלום ארוש שליט"א.

את הפרויקט יזם 'מרכז מידע יהדות' בראשות הרב עידן גרוסמן, אשר פועל בחמש השנים האחרונות בקבר דוד המלך בירושלים, ומנהל את הפעילות במתחם. בין השאר, המרכז דואג לסעודת מלווה מלכה מדי מוצאי שבת במקום. 'מרכז מידע יהדות' הוקם לפני 15 שנים, ועוסק בהפניית כל יהודי המבקש לקבל מידע ביהדות לרב הקרוב אליו.

מרכזת הפרויקט, הרבנית יוכבד גרוסמן, מספרת: "העם היהודי סבל מספיק שנים, ומספיק דם יהודי נשפך. נמאס לכולם מהפיגועים ומהפוליטיקה. אנו רוצים את מלכות ה' בעולם. נבקש כולנו ונקבל בעזרת ה'. אנו חוזרים להמנון המקורי שלנו, 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד' שהציל מיליוני יהודים במשך ההיסטוריה שלנו".

"מטרת הפרויקט היא לאחד את כל הקהילות בעולם, מאפריקה ועד סקנדינביה. 'שמע ישראל' היא חומת המגן של דוד המלך ושל כל המנהיגים לפני מלחמות או אירועים חשובים. אין לאף פתרונות למצב הקשה בעולם, ואנו מאמינים שהאחדות של עם ישראל חוצה מגזרים וכיפות. עלינו לזעוק לה' 'שמע ישראל', שיגיד די לצרותינו".

עוד הוסיפה כי: "אין אף אחד שיכול לפתור את הצרות, לא ביבי ולא אף אחד, אלא רק השם. כל אחד מתחבר לשמע ישראל. הרב דב קוק מטבריה אמר ששמע ישראל - יש בו כוח מטהר, ורבי עקיבא אמר 'מה מקווה מטהר את ישראל, מה עם ישראל אומר שמע ישראל אף אני מטהר אותם'.

"שמע ישראל נמצא בתוך הנשמה היהודית, ואם נוציא את זה במילים שיש להם כוח - זה ישפיע. אנו מעידים לפני כל מי ששומע ואפילו אם אין איש בסביבה, אבל השמים והארץ שומעים שהקב"ה הוא האלוהים, הוא אחד ואין עוד מלבדו".

ארגונים נוספים שלוקחים חלק בפרויקט: הידברות, כי לה' המלוכה, הרב בן לולו, חגווי הסלע, ערוץ 2000, הזוהר העולמי ואמרי בינה.

תגיות:קריאת שמע ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה