חדשות בארץ

שיפור נוסף במצב הכלה שרי שפרלינג

שיפור נוסף חל במצבה של הכלה שרי שפרלינג, שנפצעה באורח קשה ב"אוטובוס הדמים"

אא

ברחמי שמים: שיפור נוסף חל במצבה של הכלה שרי שפרלינג,  שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית ב"אסון 402".

מבית החולים 'אסף הרופא' נמסר כי הכלה עדיין מונשמת ומורדמת, ומצבה מוגדר בינוני ויציב. הכלה תעבור היום ניתוח משלים, וייתכן שתעבור בהמשך ניתוח נוסף.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ביום שני הודה הרב אברהם שפרלינג, אביה של שרי, לקדוש ברוך הוא, לצוות בית החולים ולמתפללים הרבים שנשאו עבורה תפילות: "צוות בית החולים עמלו כל כך קשה להציל את היד. הניתוח ארך 10 שעות, עם מיטב הרופאים, מכל האיזור. זה רק מראה איך בית החולים הזה הוא מקום שלא חוסך ומחשיב את החולה הרבה מעל הכבוד שלהם", אמר.

"אני רוצה להודות לבתי הכנסת, הישיבות, הסמינרים, הכוללים וכל מקום שאומרים תהילים לבת שלי, ושימשיכו. כבר ראינו הצלחה גדולה, שהניתוח המורכב הזה נחשב הצלחה בינתיים, וצריכים עוד תפילות רבות בחודשים הבאים. אני רוצה להודות לציבור, ומעל הכל אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא. שלוש פעמים ביום אנחנו אומרים מודים, מודים לקב"ה. הדבר הראשון שאנחנו מודים, ש'אתה הוא השם אלוקינו', יש לי את העוגן הזה, התורה, המצוות, ה'תפילת רבים', אני לא לבד.

"אני יודע שכל הציבור איתי, וזה וודאי ייתן לנו כוח להמשיך וגם יביא רפואה שלמה הרבה יותר מהר", אמר האב והודיע על דחיית החתונה: "שרי תצטרך כמה חודשי התאוששות, אבל בעזרת השם הכול יהיה בסדר, ונראה אותה רוקדת בחתונתה".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל עבור שרה בת דינה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל

תגיות:תאונהאוטובוספצוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה