חדשות בעולם

ראש הממשלה נפגש עם קנצלרית גרמניה בברלין

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל בברלין במסגרת מפגש ממשלות ישראל-גרמניה. במהלך הביקור סיירו נתניהו ומרקל בתערוכה של יד ושם המוצגת במוזיאון ההיסטוריה בברלין

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש היום (ג') עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל בברלין במסגרת מפגש ממשלות ישראל-גרמניה. בסדרת המפגשים שנערכו השתתפו שרי הממשלה ומנכ"לי משרדי ממשלה, בדיונים לגבי חתימה על הסכמים בילטרליים להמשך חיזוק היחסים בין ישראל לגרמניה.

ההתייעצויות הממשלתיות התמקדו בשיתופי פעולה בביטחון, סייבר, טכנולוגיה, מדע ומו"פ, רגולוציה, דיגיטציה, אנרגיה, תחבורה עתידנית, אחריות חברתית גלובלית, בריאות, טכנולוגיות רפואיות, קשר בין החברות, שיווין מגדרי ונושאים נוספים.

מפגש הממשלות השישי בין ישראל לגרמניה, מצביע על עומקו והיקפו של שיתוף הפעולה בין המדינות ביום השנה ה-50 לכינון היחסים הדיפלומטיים בין המדינות. שני הצדדים מסכימים ש-50 השנים האחרונות התאפיינו בחיזוק מתמיד של שיתוף פעולה בילטראלי בין כל מגזרי החברה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו סיירו בתערוכה של יד ושם המוצגת במוזיאון ההיסטוריה בברלין, בה 100 יצירות אמנות.

במהלך הסיור אמר נתניהו: "אני מאוד מעריך את העובדה שהקנצלרית מרקל התלוותה אלינו לתערוכה המרגשת הזאת, קורעת לב. לראות את בכירי האומנים מדברים על הייאוש וגם על התקווה ושומרים על האנושיות שלהם בלב הגיהינום במחנות המוות.

"אמרתי לקנצלרית מרקל שאנחנו לעולם לא נשכח, אבל האחריות שלי ושלנו במדינת ישראל היא להבטיח שהדבר הזה לעולם לא יקרה שוב. ואני מאוד מעריך את התרומה שלה, של ממשלתה, לתת לנו את הסיוע הדרוש כדי שאכן הדברים הללו לא יישנו".

תגיות:ראש הממשלהנתניהוגרמניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה