חדשות בארץ

אבי הכלה: "היא תרקוד בחתונתה"

"אני רוצה להודות לכל מי שאומר תהילים לבת שלי, ושימשיכו, כבר ראינו הצלחה גדולה"

אא

הרב אברהם שפרלינג, אביה של הכלה שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים הקטלנית, ביקש להודות לקדוש ברוך הוא, לכל המתפללים לרפואתה של ביתו ולצוות בית החולים.

"צוות בית החולים עמלו כל כך קשה להציל את היד הקטועה של הבת שלי, ב-10 שעות הביאו את מיטב הרופאים, מכל האיזור. זה רק מראה איך בית החולים הזה הוא מקום שלא חוסך ומחשיב את החולה הרבה מעל הכבוד שלהם", אמר.

"אני רוצה להודות לבתי הכנסת, הישיבות, הסמינרים, הכוללים וכל מקום שאומרים תהילים לבת שלי, ושימשיכו. כבר ראינו הצלחה גדולה, שהניתוח המורכב הזה נחשב הצלחה בינתיים, וצריכים עוד תפילות רבות בחודשים הבאים. אני רוצה להודות לציבור, ומעל הכל אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא. שלוש פעמים ביום אנחנו אומרים מודים, מודים לקב"ה. הדבר הראשון שאנחנו מודים, ש"אתה הוא השם אלוקינו", יש לי את העוגן הזה, התורה, המצוות, ה'תפילת רבים', אני לא לבד.

"אני יודע שכל הציבור איתי, וזה וודאי ייתן לנו כוח להמשיך וגם יביא רפואה שלמה הרבה יותר מהר", אמר האב והודיע על דחיית החתונה: "שרי תצטרך כמה חודשי התאוששות, אבל בעזרת השם הכול יהיה בסדר ונראה אותה רוקדת בחתונתה".

הרב אברהם שפרלינג (צילום: דוברות בית החולים אסף הרופא)הרב אברהם שפרלינג (צילום: דוברות בית החולים אסף הרופא)

ד"ר ארז אבישר, מנהל יחידת כירורגיית כף יד בבית החולים אסף הרופא, שהשתתף בניתוח של שרה הי"ו, סיפר כי ידה הימנית נקטעה, אולם הצוותים הרפואיים הצליחו לחבר אותה בחזרה. "שרה הגיעה אלינו עם פגיעה קשה בגפה עליונה, עם שברים פתוחים", הסביר. "למעשה, פגיעה מורכבת בכל פלג הגוף הימני. לאור המצב שלה, היא הובהלה לחדר ניתוח".

"בוצע קיבוע של השברים, ובניתוח משולב של יחידת הכירורגיה של אסף הרופא עם צוות של כלי דם בבית החולים ומנתחת מתל השומר, שלי גורביץ', בוצע למעשה חיבור של הגפה בחזרה עם כלי הדם, העצבים והעצמות וכרגע היא חזרה להתאוששות", הוסיף. לדברי ד"ר אבישר, שרה תועבר בזמן הקרוב ליחידת טיפול נמרץ כדי לייצב את מצבה.

"בשלב זה אנו רואים שהאצבעות חיוניות, יש אספקת דם טובה לגפיים, וגם ליד הקטועה שחיברנו", מסר, "אנחנו מקווים לטוב. היא עברה ניתוח מאוד ארוך עם איבוד משמעותי של דם. לאחר שיתייצב מצבה, נעשה הערכה מחודשת של הפציעות בגפיים ולא מן הנמנע שהיא תזדקק לטיפול נוסף".

במקביל, אמש (שני) הגיע החתן, מבחירי תלמידי ישיבת 'קול תורה', לביקור חיזוק במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי. הגר"ח עודדו וחיזקו כי "יש להתחזק באמונה תמימה שהכול מאיתו יתברך והכל לטובה".

המשפחה מבקשת להמשיך ולזעוק לרפואתה השלמה של שרה בת דינה בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:תאונהאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה