חדשות בארץ

סוכל פיגוע ירי קשה בירושלים

פיגוע קשה סוכל בשער שכם בירושלים: שני מחבלים פלסטינים חמוש בנשקים אוטומטיים מאולתרים פתחו באש לעבר שוטרים ולוחמי מג"ב. השוטרים ירו לעבר המחבלים עד לנטרולם

אא

פיגוע קשה סוכל אתמול בלילה (א') בשער שכם בירושלים. שוטרים ולוחמי מג"ב שפעלו באזור שער שכם, הבחינו באדם חשוד האוחז שקית בידו. השוטרים קראו לו לעצור ולהניח את השקית, ובתגובה הוא שלף נשק אוטומטי מאולתר וכיוון אותו לעבר השוטרים והלוחמים.

השוטרים והלוחמים הגיבו במהירות ובמקצועיות, ביצעו ירי מדויק ונטרלו את המחבל. מיד לאחר מכן נפתחה אש לעבר השוטרים והלוחמים, כ-100 מטרים דרומית למקום האירוע. גם במקרה הזה השוטרים והלוחמים מיד חתרו למגע, זיהו מחבל נוסף עם נשק אוטומטי, ירו לעברו ונטרלו אותו.

מדוברות משטרת ישראל נמסר: "שני מחבלים חמושים בנשקים אוטומטיים מאולתרים פתחו באש לעבר שוטרים ולוחמים שהיו במקום. השוטרים הגיבו במהירות וירו לעבר המחבלים עד לנטרולם. השוטרים לא נפגעו באירוע".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

עוד נמסר כי: "בתיק שהשליך המחבל נמצאה גם סכין. לא היו נפגעים באירועים מקרב השוטרים. שני המחבלים הם פלסטינים בשנות ה-20 לחייהם. התגובה המהירה והמקצועית של הכוח הביאה לסיום המהיר של הפיגוע, ומניעת פגיעה קשה באזרחים".

סגן מפקד מחוז ירושלים, תנ"צ אבשלום פלד מסר: "התגובה המהירה והמקצועית והנחישות הביאו לסיום המהיר של הפיגוע ומניעת פגיעה בחיי אדם. הסיכול דורש מיומנות מבצעית גבוהה והוא מידי. מיומנותם של השוטרים והלוחמים, מוכנותם למשימות, היכולת הגבוהה, רוח הלחימה, החתירה למגע וההקרבה אפשרו נטרול מידי של האיום, מניעת פיגוע גדול ושמירה על ביטחון תושבי הבירה".

תגיות:פיגועפיגוע ירישער שכם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה