חדשות בארץ

זוהו הרוגי התאונה הקשה: ארבעה בחורי ישיבה ושתי נשים

התאונה הקשה בכביש 1, גבתה את חייהם של שישה בני אדם, ופצעה עשרה בדרגות פציעה שונות. הרבו בתפילה למען הפצועים

אא

במשך הלילה זוהו ששת ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 1: יעקב מאיר חשין, בן 27, חסיד ברסלב, ישראל וינברג, בן 26, חסיד סלונים, לוי יצחק אמדדי בן ה-17 חסיד ברסלב, אהרן מרדכי כהן בן ה-18, תלמיד ישיבת "עץ חיים באבוב", חנה פרנקל בת ה-23, שבעלה נפצע באורח קל ולאה מלמוד, בת ה-60, מורה לדינים בסמינר "סניף" בירושלים.

יעקב מאיר חשין ז"ל, בן 27, נסע לבני ברק למטרת ''שידוך''. יעקב התגורר בשכונת רמות בירושלים. בשנות נעוריו למד בישיבת נדבורנה בבני ברק ובשנים האחרונות שקד על תלמודו בכולל ברסלב בירושלים. "הוא היה בחור חמד שהקסים את סובביו", סיפרו.

ישראל וינברג ז"ל, בן 26, היה בדרכו לבני ברק כדי להשתתף בחתונת בן דודו. חבריו מספרים כי הוא היה בחור שכולו לב. תמיד היה אוהב לעזור במאור פנים ובלב רחב. "הוא היה עושה הכל בשביל הזולת בחפץ לב. ישראל היה בחור שכולו זהב". הם אומרים בהלם. ישראל הינו נכד ונין של מרן בעל היסוד העבודה האדמו"ר הראשון לבית סלאנים.

לוי יצחק אמדדיז"ל בן ה-17 הוא בנו של אחד מחשובי רבני ברסלב ביישוב יבניאל בצפון, שעשה את דרכו לישיבה בבני ברק בה למד בשנים האחרונות, אך לדאבון הלב התאונה הקטלנית השיגה אותו.

פורסמו שמות 6 מההרוגים (צילום: פלאש 90)פורסמו שמות 6 מההרוגים (צילום: פלאש 90)

אהרן מרדכי כהן ז"ל בן 18, תלמיד ישיבת עץ חיים באבוב בבני ברק. מוטי התגורר בבית הוריו ברחוב בר אילן בירושלים והיה בדרכו לישיבה בבני ברק. במשך שעות ארוכות חיפשו אותו בני משפחתו בבתי החולים אולם לשווא.תעודת הזיהוי שלו שנמצאה על ידי מתנדבי זק"א בזירת האסון לימדה כי אכן הוא היה באוטובוס בזמן התאונה. באישון ליל לאחר מאמצים קדחתניים זוהתה גופתו במכון המשפטי באבו כביר והודעה נמסרה לבני משפחתו.

חנה פרנקל ע"ה,בת 23, היא בתו של האדמו"ר מביאלה אוסטרובצה. בעלה - הבן של האדמו"ר מבוטושאן נפצע באורח קל. הזוג פרנקל, שנישא לפני שנתיים, היה בדרכו לביתו בבני ברק. חנה ז"ל התייתמה בצעירותה מאמה וכבר אז ניכרה בכוחותיה המיוחדים כשסייעה לאביה לגדל את בני המשפחה

לאה מלמוד ע"ה, בת 60, מרחוב עזרת תורה בירושלים. לאה ע"ה, היא בת של הגאון רבי יהושע גרוזינסקי ראש ישיבת ביאליסטוק ומתלמידי מרן רבי ברוך בער בעל הברכת שמואל זיע"א. שימשה כמורה לדינים והלכות בסמינר הרב מנדלסון בירושלים. בעוד חודש תיערך חתונת בנם.

בבית החולים אסף הרופא בצריפין נלחמים הרופאים על חייה של שרה בת ה-20 מירושלים שאמורה להינשא בעוד שבועיים ונפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית. בני משפחתה השוהים לצידה בבית החולים מבקשים להתפלל לשלומה ולבריאותה של שרה בת דינה ואחותה ברכה בת דינה בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:אסוןתאונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה