מידע ליולדת

אחד למיליון: תאומות בעלות גוון עור שונה נולדו בארה"ב

אניה ומילה הן תאומות בנות עשרה חודשים שנולדו לאם לבנה ואב כהה עור. עם זאת, הרופאים אומרים שהסיכויים ללידה שכזו, בה בת אחת נולדה לבנה והשנייה כהה - הם אחד למיליון מקרים

אא

אניה ומילה הן תאומות שנולדו לפני כעשרה חודשים, לאם לבנה ואב כהה עור. האם זה מסביר את העובדה שהן נולדו עם גוון עור שונה זו מזו? זהו, שלא. לדברי הרופאים, מדובר במקרה שסיכוייו להתרחש הן אחד למיליון. 

התאומות אניה ומילה - זהות אך שונות (צילום מסך DAILYMAIL)התאומות אניה ומילה - זהות אך שונות (צילום מסך DAILYMAIL)

תאומים זהים לרוב נולדים עם פרט אחד לפחות, משותף. אלא שבמקרה הנדיר שלפנינו - תאומה אחת נולדה עם עור כהה ועם עיניים חומות, והשנייה נולדה עם גוון עור בהיר, שיער בלונדיני ועיניים כחולות. הווי אומר, שונות בתכלית. גם תאומים שאינם זהים, לרוב יוולדו עם צבע עור זהה גם אם תווי פניהם שונים באופן קיצוני זה מזה.

ואם לא די בכך שמראן החיצוני שונה, הוריהן של השתיים מספרים כי גם באופיין - מילה ואניה שונות זו מזו. "מילה, בעלת העור הכהה, היא תינוקת פעלתנית ושובבה. אי אפשר לפספס את הנוכחות שלה. לעומת זאת, אניה היא יותר שקטה ורגועה. ממש כמוני", אומרת אימן של התאומות.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל  kalina@htv.co.il


תגיות:לידההפלותהפלהתאומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה