חדשות בארץ

סערה בשקית פטרוזיליה: לקוחה מצאה זיקית

לקוחה זועמת העלתה השבוע לעמוד הפייסבוק שלה תיעוד של שקית פטרוזיליה ובה זיקית, אותה רכשה לטענתה ברשת 'שופרסל'. "הלקוחה קיבלה פיצוי על עוגמת הנפש, אך איימה שתפרסם את הסרטון בפייסבוק, במידה ולא נגדיל את הפיצוי", נמסר בתגובה, מרשת שופרסל

אא

הסרטון המדובר שפרסמה לקוחת שופרסל בתואנה שמצאה זיקית בתוך שקית פטרוזיליה - הצליח לגרוף עד כה אלפי לייקים ושיתופים. "לאחר מחשבה רבה ולבטים, החלטתי לשתף אתכם במקרה המזעזע שחוויתי אתמול", כך כתבה הלקוחה בדף הפייסבוק שלה, לצד הסרטון. "בתאריך 3/2/16, בזמן שערכתי קניות בסניף 'שופרסל' דיל בקריות... במהלך הקניות ניגשתי למקרר הירקות ולקחתי שקית ארוזה ואטומה של צרור פטרוזיליה - תוצר שופרסל שאמור להיות נקי מחרקים וכל מיני פרוקי רגליים למיניהם, אותה התכוונתי לרכוש. 

"כאשר אחזתי בשקית על מנת להניחה בעגלת הקניות שלי, נדהמתי לגלות זיקית גדולה חיה להנאתה בתוך שקית הפטרוזיליה. נבהלתי מאוד ונגעלתי עד עמקי נשמתי כשראיתי זאת. פניתי לקופה הראשית, וזאת בתגובה: 'אוי, מסכנה. איך היא שרדה בתוך השקית? נשחרר אותה בחוץ'. מאוחר יותר בערב פניתי לשופרסל על מנת לקבל תגובה בנושא. המענה היה מהיר אך לא מספק". מרשת שופרסל נמסר בתגובה: "במהלך הקטיף והאריזה מבוצע מיון בכדי להרחיק בעלי חיים החיים מהירק. לעיתים בודדות חומקים בתהליך המיון בעלי חיים קטנים כגון זיקית אשר מסגלת לעצמה את צבע הירק. בעקבות המקרה הונחה המגדל להגביר את המיון והבקרה בכדי למנוע מקרים שכאלה. הלקוחה קיבלה פיצוי על עוגמת הנפש שעברה, אך איימה שתפרסם את הסרטון בפייסבוק במידה ולא תקבל פיצוי גדול יותר". 

תגיות:כשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה