חדשות בארץ

בימים הקרובים: הנחה במחירי החלב והביצים

בימים הקרובים יחתמו שר האוצר משה כחלון ושר החקלאות אורי אריאל על צו פיקוח לעדכון מחירי מוצרי החלב והביצים שבפיקוח

אא

בימים הקרובים יוזלו מחירי החלב והביצים. מוצרי החלב שבפיקוח יוזלו בשיעור ממוצע של 3.02%, ומחירי הביצים יוזלו בשיעור ממוצע של 4.62%.

ועדת המחירים המשותפת, בה השתתפו גורמים מקצועיים ממשרדי האוצר והחקלאות, המליצה על הוזלה לצרכן במחירי מוצרי החלב שבפיקוח בשיעור כולל של 3.02%. ההמלצה ניתנה בשל הוזלת העלויות השוטפות למחלבה ב-2.3%. ירידה זו, נובעת בעיקר מירידת מחיר המטרה של החלב הגולמי ב-4.35%.
בנוסף, המליצה ועדת המחירים על הוזלה של מחירי הביצים לצרכן בממוצע של 4.6%. הפחתת המחיר נובעת בעיקר מהוזלת עלות יצור הביצה למגדל בשיעור של 5.06% וכן מהפחתת הפער הקמעונאי.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

שר האוצר, משה כחלון, אמר כי "הורדת מחירי החלב והביצים תאפשר למשפחות רבות בישראל לשלם פחות על מצרכי היסוד הנצרכים בכל בית ותקל מאוד על השכבות החלשות ומעמד הביניים. נמשיך וננצל כל הזדמנות להפחתת מחירים ובכך להביא להורדת יוקר המחיה באופן שיקל על אזרחי ישראל.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל, אמר כי "משרד החקלאות שם לעצמו כמטרה את הורדת יוקר המחיה בתחום המזון. הוזלת מחירי הביצים והחלב שבפיקוח היא צעד חשוב כי היא רלוונטית לכלל אזרחי ישראל ובעיקר לשכבות החלשות. בנוסף לכך, בימים אלו אנשי המקצוע במשרד החקלאות נמצאים בדיונים עם האוצר לבחון כיצד נכון להכניס את הפירות והירקות הבסיסיים לסל המוצרים שבפיקוח".

תגיות:ביציםחלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה