חדשות בארץ

ראש הממשלה ביקר את לוחמת מג"ב שנפצעה בפיגוע בשער שכם

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקר בביה"ח 'הדסה הר הצופים' את לוחמת מג"ב שנפצעה באורח בינוני בפיגוע בשער שכם. בהמשך ביקר רה"מ את החייל שנפצע בפיגוע בבית אל לפני מספר ימים

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ערך היום (ה') ביקור חולים בבית החולים 'הדסה הר הצופים'. במהלך הביקור, פגש נתניהו את לוחמת מג"ב שנפצעה אתמול בפיגוע בשער שכם ואת חייל צה"ל שנפצע בפיגוע בבית אל לפני מספר ימים.

בסיום הביקור אמר ראש הממשלה: "ביקרתי עכשיו את רווית שפעלה בגבורה ותושייה, ביחד עם חברותיה. יחד עם מפקד הכוח הם מנעו אסון גדול מאוד. אני התרשמתי מהאומץ שלה, מהעמידה שלה, מהאיתנות שלה ושל משפחתה, וכמובן כולנו כואבים את מותה של הדר כהן, גיבורה ממשית. כולנו מחבקים את משפחתה".

"אנחנו במאמץ גדול מאוד נגד הטרור. קבטיה מכותרת, צה"ל מבצע שם ביחד עם השב"כ מעצרים נרחבים, שללנו הרבה מאוד היתרי עבודה בישראל, והיועץ המשפטי לממשלה הודיע לי אתמול שהוא הוסיף מספר בתים של מחבלים להריסה ולאטימה, וזה רק חלק מהמאמצים שלנו על מנת להילחם בטרור הזה, ואנחנו נוכל לו".

(ראש הממשלה בביקור חולים באסף הרופא)(ראש הממשלה בביקור חולים באסף הרופא)

"זה ייקח זמן, זה מאבק ממושך, הטרור האיסלאמי שוטף את כל העולם ומסית מיליונים במדינות רבות מג'קרטה ועד אפריקה בואכה קליפורניה. אנחנו בתוך הקלחת הזאת, זה לא פוסח עלינו, אבל אנחנו נלחמים בו בעוצמה רבה ונמשיך לעשות זאת".

ראש הממשלה הוסיף ואמר: "התגובה והתושיה שלכם מנעה אסון עצום. כל עם ישראל מחבק אתכם ומקווה שתחלימו מהר".

לוחמת מג"ב שנפצעה סיפרה לראש הממשלה את השתלשלות האירוע וטיפול הכוח של מג"ב ומעורבותה ואמרה: "אנחנו כאן כדי להגן על האזרחים. בשביל זה התגייסנו ולשם כך אנחנו כאן. אין לי ספק שהדר ידעה זאת ולאור העובדה הזאת היא פעלה. הבנתי שהדר הצילה לי את החיים".

תגיות:פיגוע דקירהפיגועראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה